آفتاب

بود و نبود آب درلوله های گاز گناوه، محل بحث دو مسوول

بود و نبود آب درلوله های گاز گناوه، محل بحث دو مسوول

گناوه- ایرنا- درحالی که شهردار بندرگناوه می گوید وجود آب درخط لوله گاز منتهی به جایگاه های سوخت سی ان جی این شهر سبب تعطیلی دو ایستگاه سوخت در این شهر شده،مسوول روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر این سخنر را رد کرد و گفت: در بازرسی ها هیچ آبی درلوله های گاز گناوه ندیدیم.

شهردار گناوه روز سه شنبه درپاسخ خبرنگار ایرنا که علت تعطیلی جایگاه های سوخت سی ان جی را در این شهر جویا شده بود گفت: وجود آب درخط لوله گاز منتهی به دو جایگاه سوخت سی ان جی این شهر سبب اختلال در خدمات دهی و تعطیلی این ایستگاه ها شده است.

محمد رضا عرب زاده افزود: با توجه به درصد بالای آب در لوله های گاز منتهی به ایستگاه های سوخت، تا زمانی که به طور کامل تمیز و تخلیه نشوند، امکان استفاده از این ایستگاه های سی ان جی که نیاز ضروری این شهر گردشگری است وجود ندارد.

وی اظهارکرد: مخلوط شدن آب و گاز سبب تراکم و یخ زدگی خوراک مورد نیاز ایستگاه سی ان جی خواهد شد و می تواند خطراتی به دنبال داشته باشد.

وی گفت: آب های موجود در مسیر خط لوله گاز سبب آسیب رسانی و معیوب کردن دستگاه های موجود در ایستگاه های سی ان جی شده و از شرکت گاز انتظار داریم هرچه زودتر نسبت به پاکسازی لوله ها اقدام کند.

شهردار گناوه گفت: پیگیری های فراوانی برای حل این مشکل صورت گرفت که اگرچه کارهایی انجام شده اما ناکافی است و باید به صورت اساسی و اصولی این مشکل برطرف شود.

مسوول روابط عمومی شرکت گازاستان بوشهر گفت: به دنبال اعلام نظر شهردار گناوه، براساس پیگیری و بازدید انجام شده ازسوی بهره بردار این شرکت از خط لوله ورودی به ایستگاه سی ان جی سوخت، هیچگونه ایراد و آبی در لوله ها مشاهده نشده است.

ابراهیم عباسی افزود:درصورتی که حتی اگر یک درصد هم احتمال وجود آب، ناخالصی و یا ایرادی در لوله های گاز باشد، بهره بردار این شرکت بموقع آن را برطرف می کند.

وی اظهارکرد: شهرداری گناوه در هر زمانی این ایستگاه ها را راه اندازی مجدد کند، درصورت مشاهده مشکل این شرکت آماده همکاری است.

شهر گناوه درشمال استان بوشهر که در طول سال پذیرای گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است و نزدیک به ایام تعطیلات نوروز نیز مسافران بیشتری را جلب می کند.ک/3

637/539 /675
کد N130273

وبگردی