آفتاب

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گستاخی‌های آمریکا را می‌دهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گستاخی‌های آمریکا را می‌دهند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به زیاده‌خواهی‌های آمریکا در قبال توافق ژنو گفت: مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن پاسخ گستاخی‌های آمریکا را می‌دهند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،محمد نبی حبیبی که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می‌گفت، افزود: اظهارات اخیر مقامات آمریکایی خشم ملت ایران را برانگیخته است. آمریکایی‌ها بی‌مهابا در مسائل داخلی ایران دخالت می‌کنند و در رسواترین شکل ممکن از سران فتنه حمایت می‌کنند. همین ننگ بس است که آمریکا از اهل فتنه بدون پرده‌پوشی حمایت می‌کند.

حبیبی خطاب به کسانی که در تلاشند فتنه‌گران را از حبس و حصر رها کنند اظهار داشت: اگر شما صادق هستید بروید تلاش کنید و نگذارید این ننگ دامن کسانی را آلوده کند که مدعی هستند خادم مردم و کشور می‌باشند. لجاجت علیه ملت آبرویی برای سران فتنه باقی نگذاشته است.

وی خطاب به مسئولین گفت: مردم پاسخ آمریکایی‌ها را می‌دهند، اما دولت هم باید با قاطعیت پاسخ گستاخی آمریکایی‌ها را بدهد و اجازه ندهد آنها در امور داخلی ایران دخالت کنند و در مورد توافق هسته‌ای مطالبی بگویند که جزو خط قرمز ملت ایران است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یاد و نام امام خمینی(ره) در ایران، منطقه و جهان جاودانه است. او رهبر مسلمانان و آزادگان جهان است. بشریت معاصر او را یک منجی می‌داند و به همین نام در تاریخ جهان جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: امام خمینی(ره) مؤسس یک نظام مقدس و الهی است و این نظام در تداوم قیام انبیاء الهی و مصلحان جهانی قرار دارد و با مقاومت و هوشمندی مردم ایران و نبوغ و شجاعت رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای در دهه چهارم حیات خود بسر می‌برد. نظامی که امام(ره) بنیان گذاشت معادلات قدرت در عصر خود را تغییر داد و این تغییرات تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهدداشت.

حبیبی خاطر نشان کرد: بنیان‌های نیرومندی که امام(ره) در روزهای نخستین انقلاب بر پایه مردم‌سالاری دینی در کشور بوجود آوردند باعث شد ملت از تمام فراز و فرودهای پس از انقلاب به سلامت عبور کند و توطئه‌های نرم و سخت دشمن را در نطفه خفه نماید.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد: شما باید بدانید در حال مذاکره با گرگ‌ها هستید باید مثل شیر در عرصه‌های دیپلماسی عمومی حضور پیدا کنید. بدانید ملت پشتیبان شماست.

حبیبی با اشاره به این‌که یکی از شعارهای اصیل ملت استقلال بود، گفت: امام(ره) عمر پربرکت خود را برای احیای هویت ملت ایران و برپایی پرچم عزت کشور و استقلال مملکت صرف نمود. ملت هم پابه‌پای امام(ره) پیش آمد و با تقدیم هزاران شهید از نهال استقلال کشور پاسداری کرد. نباید اجازه دهیم عده‌ای وطن فروش در داخل و عده‌ای خائن به آرمانهای ملت، استقلال کشور را به معرض فروش بگذارند. لذا با حمایت از دولت باید در برابر این پدیده زشت بایستیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه آزادی در کشور اظهار داشت: ملت ایران با نثار خون خود پرچم آزادی و حریت در این کشور را بر افراشته نگاه داشته است. آزادی متضمن استقلال کشور است ما باید این گوهر گران‌بها را چون جان محافظت کنیم.

حبیبی با اشاره به این‌که آزادی بدون نقد و نظریه‌پردازی ممکن نیست، بیان داشت: برخی از تقدیس نقد واقعاً افراط می‌کنند اما به محض اینکه مورد کوچکترین نقادی قرار می‌گیرند. منتقدین را به بی سوادی متهم می‌کنند. نقد را باید با نقد پاسخ گفت.

وی با اشاره به نقد مشفقانه مراجع عظام تقلید و نیز قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور گفت: دولت و مسئولان باید به نقدهای مشفقانه از دید خریداری نگاه کنند و به خیرخواهی ناقدین اعتناء نماید.

وی با اشاره به دور جدید گفت‌وگوهای ایران و 1+5 تصریح کرد: آمریکا به تازگی یک مدل جدید بمب اتمی B-61 را آزمایش کرد. این آزمایش مغایر معاهده منع تکثیر سلاح‌های اتمی و خلع سلاح هسته‌ای است. آمریکایی ها در حالی که به همراه شرکای اروپایی خود ایران را دعوت به مذاکره می‌کند و ایران را متهم به عدم رعایت قوانین هسته‌ای می‌نماید خود آشکارا به تولید و اشاعه سلاحهای هسته‌ای می‌پردازد. جامعه جهانی نسبت به این فریب و نیرنگ باید واکنش نشان دهد و در مذاکرات طرف ایرانی این دوگانگی و تزویر را در طرف مذاکره کننده یادآور شود.

حبیبی در پایان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب به ملت شجاع ایران و رهبری بزرگ انقلاب اسلامی، اعلام کرد حزب موتلفه اسلامی همپای ملت ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N112735

وبگردی