آفتاب

کریمی: این گل را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم/ ابراهیمی گفته بود گل می‌زنم

کریمی: این گل را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم/ ابراهیمی گفته بود گل می‌زنم

یعقوب کریمی هافبک چپ پای سپاهان در بازی با ذوب آهن گل حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در حالی در این بازی در ترکیب ثابت قرار داشت که در بازی های گذشته نیمکت نشین و حتی سکونشین بود ولی به یکباره همه چیز برای او تغییر کرد. کریمی در مورد برد سپاهان و مسائل دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

*برد مهمی به دست آوردید،درست است؟

بله،واقعا برد خوبی بود و توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم.حالا به قهرمانی نزدیک تر شدیم واین در حالی است که رقیبان ما کار سخت تری در پیش دارند.بازی های ما به نسبت آسان تر است و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

*فردا منتظر توقف استقلال و فولاد هستید؟

صد در صد همینطور است.آنها در ادامه کار سختی دارند.ما رقیبان سرسختی برای قهرمانی داریم ولی می توانیم از تقابل آنها با یکدیگر استفاده کنیم.

*به نظرت اصلی ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی چه تیمی است؟

الان شرایط جدول طوری است که 5 تیم شانس قهرمانی دارند و فعلا نمی توان چیزی گفت.استقلال،فولاد،پرسپولیس و نفت همچنن رقیب ما هستند.این هفته هم بازی سخت و حساسی با مس کرمان داریم و اگر این بازی را ببریم شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

*بعد از چند هفته نیمکت نشینی،گل مهمی زدی.در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا شرایط سختی داشتم ولی باز هم خدا را شکر می کنم که دراین بازی از ابتدا به میدان رفتم و گل زدم.این گل هم نتیجه زحمات بازیکنان بود در ضمن امید ابراهیمی از قبل به من گفته بود که گل می زنی و این اتفاق سانجام افتاد.

*از کرانچار ناراحت نیستی؟

هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود و هیچ کس دوست ندارد بیرون باشد.به هر حال نظر کرانچار این بود که بازی نکنم ولی خوشحالم در این بازی به میدان رفتم و گل زدم.این گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم که آنها هم در هفته های گذشته به خاطر وضعیت من ناراحت بودند.حتی مادرم می گفت چرا کرانچار تو را بازی نمی دهد و من هم می گفتم نظرش این است.امیدوارم در بازی های باقی مانده شرایط بهتری پیدا کنم.

252 41

 

کد N110292

وبگردی