آفتاب
در دیدارِ سفیر جدید پاکستان؛

روحانی: ثبات و امنیت پاکستان برای ایران مهم است

روحانی: ثبات و امنیت پاکستان برای ایران مهم است

تهران - ایرنا - رییس جمهوری از پاکستان به عنوان کشوری برادر، دوست و همسایه یاد کرد و با بیان اینکه ثبات و امنیت در این کشور برای ما بسیار مهم است، ابراز امیدواری کرد در سایه امنیت و ثبات بیشتر در پاکستان شاهد توسعه همکاری ها باشیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ نورمحمد جادمانی سفیر جدید پاکستان در تهران صبح امروز (شنبه) با رییس جمهوری دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار، گفت: ایران آمادگی دارد روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور را بسط و گسترش دهد تا سطح همکاری های اقتصادی میان دو کشور از سطح فعلی بالاتر رفته و توسعه یابد.



** نواز شریف به ایران سفر می کند

سفیر جدید پاکستان نیز پس از تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری، سلام گرم رییس جمهوری و نخست وزیر کشور متبوعش را به رییس جمهوری ابلاغ کرد و پیروزی دکتر روحانی و ایام دهه فجر را به ایشان تبریک گفت.

نورمحمد جادمانی در ادامه با تبریک موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای ژنو، گفت: پاکستان علاوه بر عزم جدی در توسعه روابط اقتصادی و گسترش همکاری ها با ایران، مصمم است برای مبارزه با تروریسم نیز تلاش کند.

سفیر جدید پاکستان در ایران با بیان اینکه نخست وزیر کشورش در آستانه سفر به ایران و ملاقات با دکتر روحانی است گفت: تاریخ این سفر به زودی تعیین و اعلام خواهد شد.

**1348**1535
کد N110115

وبگردی