آفتاب

نماینده ساری: بحران سفید هنوز برطرف نشده/ این بحران مدیر می‌خواهد

نماینده ساری: بحران سفید هنوز برطرف نشده/ این بحران مدیر می‌خواهد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت، سپاه و مسئولینی که به وضعیت برف‌زدگان شمال کشور رسیدگی کرده‌اند گفت: بحران این منطقه هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد دامادی در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه) مجلس خاطر نشان کرد: پنج روز است که از آغاز بحران برف گذشته است، بحرانی که به بحران سفید مشهور شده البته خوشبختانه طی چند ساعت اخیر آب، برق و گاز در مناطق بحرانی وصل شده و روند بازگشایی معابر هر چند به کندی اما در حال انجام است که جا دارد در این جا از سپاه، دولت و سردار شاه‌چراغی که از نخستین ساعات شروع برف به صحنه آمده‌اند، فرشتگان نجات در هلال احمر مازندران،‌دکتر ربیع‌فلاح استاندار مازندران، مسئولین استان و همه کسانی که تعهد مسئولانه خود را برای حل بحران نشان داده‌اند تشکر کنم.

وی همچنین گفت: عده‌ای در همین چند ساعت اخیر مصاحبه کرده‌اند و از حل مشکلات گفته‌اند. باید به آنها یادآور شوم که خیر، بحران حل نشده است. همین الان کودکان بسیاری با مشکلات سرمازدگی و عدم دسترسی به پزشک و دارو روبرو هستند. راه‌های ارتباطی روستاها به شهرها خصوصا تنکابن و رامسر هنوز باز نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه 50 روستای رامسر با جمعیت نزدیک به 8 هزار نفر در محاصره برف قرار دارند، اضافه کرد: بیش از هزار واحد دامی فروریخته است و رقم خسارات همچنان معلوم نیست. سقف برخی از مدارس ریخته؛ در این شرایط کجا بحران حل شده است؟

دامادی تاکید کرد: قحطی گاز در غرب مازندران اتفاق افتاده، اما در شهرهای آمل و برخی نقاط قائمشهر و مرکز استان مازندران، بهشهر، نکا و ساری باز شده و مدام این احتمال را تکرار می‌کنند که احتمال قحطی گاز در استان وجود دارد.

وی متذکر شد: این بحران مدیر می‌خواهد و لازم نیست با این سوءمدیریت‌ها و ناپختگی در رفتار تلاش دیگر نیروهای صدیق را بی‌اثر و بهداشت روانی مازندران را تهدید کنید.

انتهای پیام

کد N105009

وبگردی