آفتاب

مدیر آلمانی آل‌اشپورت: اختلافات ما و کروش تنها با مذاکره رودررو حل می‌شود/ به منتقدین حق می‌دهم

مدیر آلمانی آل‌اشپورت: اختلافات ما و کروش تنها با مذاکره رودررو حل می‌شود/ به منتقدین حق می‌دهم

مارتین مدیر آلمانی آل اشپورت می گوید مربیان لیگ برتری حق دارند که از کیفیت لباس‌های این شرکت انتقاد کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارتین مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت که مهمان موسسه خبر بود، در مورد قرارداد تیم ملی ایران با این شرکت گفت: «ما از مدت‌ها قبل به ایران پیشنهاد عقد قرارداد داده بودیم. در نهایت این پروسه کمی طولانی شد چرا که به فدراسیون فوتبال ایران فرصت دادیم که پیشنهادهای دیگر را هم بررسی کند. ما به مردم ایران حق می دهیم که طرفدار برندهایی چون آدیداس و نایکی باشند اما در مقابل این شرکت ها برای همکاری با ایران پیشنهادی ارائه ندادند.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش بحث اختلاف کارلوس کروش با شرکت آل اشپورت را هم پیش کشید و گفت: «این مسئله را کتمان نمی کنم. ما یک سری قول و قرارهای شفاهی با آقای کروش داشتیم که اختلافاتی در آن وجود دارد. ما سه بار از آقای کروش دعوت کردیم که به آلمان بیاید اما ایشان رد کردند. این اختلافات تنها در صورتی حل می شوند که رودروی صحبت کنیم و ما هنوز هم آماده مذاکره با سرمربی تیم ملی ایران هستیم. به هر حال کروش سرمربی است و برای پوشیدن یا نپوشیدن لباس های آل اشپورت اختیار دارد اما او براساس قوانین فیفا نمی تواند لباس‌های برند رقیب را بر تن کند. ما به هیچ عنوان اهل دعوا و مجادله نیستیم. آقای کروش مربی بزرگی است و برای او احترام زیادی قائلیم.»

مارتین در واکنش به ادعای بعضی از مربیان لیگ برتری که می گویند لباس‌های شرکت آل اشپورت کیفیت پایینی دارد، گفت: «مربیانی که می گویند لباس های آل اشپورت بد است، حق دارند. بعضی از تیم ها با ما قرار داد دارند اما اصلا لباس‌های اصلی شرکت آل اشپورت در اختیار آنها قرار نمی گیرد. مثلا آقای فرکی از کیفیت لباس های تیمش انتقاد کرده اما بعضی از پیراهن‌هایی که بازیکنان فولاد استفاده می کنند، تقلبی است و تنها آرم شرکت آل اشپورت روی آن دیده می شود. با این حال ما هیچ زمان به دنبال شکایت نبودیم.»

او با بیان اینکه شرکت آل اشپورت آماده اسپانسرینگ دروزاه‌بان تیم ملی در جام جهانی است، گفت: «ما به دروازه‌بان اول تیم ملی پیشنهاد دادیم که از دست کش و کفش های آل اشپورت در جام جهانی استفاده کند و برای هر بازی سه هزار دلار بگیرد. به جرات می توانم بگویم که آل اشپورت بهترین دست کش های فوتبال در دنیا را تولید می کند. در حال حاضر مانوئل نویر با ما قرارداد دارد و سالانه 400 هزار دلار از آل اشپورت دریافت می کند. دیگو لوپر دروازه بان رئال هم از بازیکنانی است که از محصولات ما استفاده می کند.»

مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت ادامه داد: «قبول دارم که حضور ایران در جام جهانی فرصت بزرگی برای ماست اما ما قبلا هم با تیم ملی اسلوونی در این رقابت ها شرکت کرده بودیم.»

مارتین در پایان در مورد طرح پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: «این طرح را خود فدراسیون فوتبال ایران در اختیار آل اشپورت گذاشت و انتقادهایی که از آن می شود، ارتباطی به ما ندارد. باید از آقای کفاشیان هم تشکر کنم که همیشه نهایت همکاری را با ما داشته است.» 

252 43

 

کد N103616

وبگردی