آفتاب

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به مردم سرمازده

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به مردم سرمازده

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور و به خصوص استانهای گیلان و مازندران ،از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان‌ها و استان‌های همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور و به خصوص استان‌های گیلان و مازندران و ایجاد مشکلات برای روند زندگی مردم این مناطق ،اعلام کرد:گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران ،گلستان ،گیلان،مازندران و استان‌های همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق از آمادگی کامل برخوردارند.

وی در ادامه افزود:امیدواریم با همت و تلاش بیشتر مسئولین امر ،روند کند امدادرسانی به مردم آسیب دیده هرچه سریعتر و بهتر صورت بهبود یافته ،تا مردم منطقه بیش از این در مشقت و سختی قرار نگیرند.

وی اعلام کرد:گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با تجربه ی چندین ساله خود در امر خدمت و امدادرسانی و با توجه به تجارب مفید و خالصانه ی خود در بحران‌هایی از قبیل زلزله ورزقان ، بوشهر و ... آمادگی کامل دارند تا در امر خدمت رسانی و امداد و نجات مردم گرفتار در برف و بوران در کنار مسئولین به بهبود روند کمک رسانی بپردازند.

انتهای پیام

کد N103274

وبگردی