آفتاب

قدردانی از اصحاب رسانه بخاطر یک استقبال بی سابقه

قدردانی از اصحاب رسانه بخاطر یک استقبال بی سابقه

تهران- ایرنا- داوران، اعضای ستاد برگزاری و دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در نامه ای از مشارکت فعال، گسترده و بی سابقه اهالی رسانه در جشنواره مطبوعات قدردانی کردند.

بنا بر اعلام روز یکشنبه روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نامه آمده است: سرمایه اصلی هر رسانه میزان اعتماد مخاطبان به آن است و از این که با حضور چهار هزار و 552 نفری خود به ما اعتماد کردید، سپاسگزاریم.

در بخشی از این نامه آمده است: می‏ کوشیم مثل شما فقط در مسیر صحت، انصاف، عینی‏ گرایی و بی طرفی گام برداریم و از این که در این راه همراهمان هستید، سپاسگزاریم.

این نامه می افزاید ادعا نمی ‏کنیم، پاسخگوی توقع شما بوده‏ ایم، اما اعلام می‏ کنیم ارسال بی‏سابقه آثار به جشنواره در تاریخ بیست سالۀ خود، نشانه‏ای جز اعتماد متقابل نیست. تلاش می‏ کنیم در کنار شما آینه‏ ای در برابر این رویداد بی‏مانند باشیم شفافیت رویۀ اصلی ماست.

دراین نامه تصریح شده که مرحله به مرحله رخدادها را گزارش می‏ کنیم تا نه تنها بدانید چه گذشته است، بلکه بتوانید کمبودها را ببینید، نقص ‏ها را جبران کنید. بر خطاهای احتمالی خط اصلاح بکشید تا آیندگان درست ‏تر و سریع‏تر از ما گام بردارند. سپاس‏مان را پذیرا باشید.

مراسم پایانی بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی سوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

فراهنگ(1)**1355**1569
کد N97164

وبگردی