آفتاب
رییس انجمن آشوریان ارومیه:

آرامش ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی برای اقلیت های دینی است

آرامش ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی برای اقلیت های دینی است

ارومیه - ایرنا - رییس انجمن آشوریان ارومیه گفت: آرامش و آزادی ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی برای اقلیت های دینی ایران است.

استانلی سیمونز در گفت و گوی عصر یکشنبه خود با خبرنگار ایرنا افزود: بر خلاف تبلیغات منفی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونستی مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران، اقلیت های دینی در اجرای تمامی مراسم مذهبی خود آزاد هستند و در آزادی کامل زندگی می کنند.

وی گفت: آنچه در رسانه های غربی دیده و شنیده می شود توطئه دشمنان است.

وی اظهار کرد: اقلیت ها نه تنها در اجرای مراسم مذهبی بلکه در محاکم قضایی نیز با راحتی و آرامش مسائل و مشکلات خود را حل می کنند و هیچ مانعی در برابر آنها وجود ندارد.

سیمونز گفت: ولایت فقیه پیش برنده اهداف و آرمان ها در نظام جمهوری اسلامی است و باورهای دینی ملت ایران در تمامی برهه ها عامل مقاومت بوده و همواره دشمن را در برابر اراده ملت ایران به زانو درآورده است.

وی استقلال، تلاش برای آزادی از یوغ استعمار را از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مهمترین خصیصه ای که انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز می کند، تاکید بر اصل استقلال و رهایی از افکار و عقاید بیگانه در سایه تعالیم دینی است.

سیمونز اظهار کرد: اقتدار رهبری از شرایط لازم برای توفیق هرگونه حرکت انقلابی است و یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران که در قانون اساسی کشور نیز به آن اشاره شده است، برپایی نظامی به رهبری ولی فقیه است.

رییس انجمن آشوریان ارومیه اضافه کرد: بر اساس همین اصل، ولایت فقیه جز لاینفک نظام جمهوری اسلامی است، به این مفهوم که پذیرش جمهوری اسلامی و معارف اسلام به عنوان قانون یک کشور بدون پذیرش اصل ولایت فقیه ممکن نیست.

وی مهم ترین عاملی را که باعث شده ملت ایران با وجود همه فشارهای غرب همچنان بر اصل مقاومت تاکید داشته باشند را ایمان و باورهای دینی عنوان کرد و گفت: ایمان و اعتقاد به دفاع از کیان و استقلال نظام، دفاع از مرز و بوم سرزمین ایران و تبعیت از رهبری از مهم ترین عواملی هستند که باعث شده دشمن تا به حال با وجود فشارهای ناجوانمردانه بر ملت ایران نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

/1495/8135/581
کد N95746

وبگردی