آفتاب

اردوی آفریقای جنوبی لغو شد/ کروش: حالا تیم‌ها به کارشان برسند/ انرژی ما در جنگ با خودمان هدر رفت

اردوی آفریقای جنوبی لغو شد/ کروش: حالا تیم‌ها به کارشان برسند/ انرژی ما در جنگ با خودمان هدر رفت

کروش می گوید یک گل و یک برد در جام جهانی مهمتر از قهرمانی در آسیاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی در حالی لغو شده است که ملی پوشان در روز هجدهم اسفند ماه در تهران به مصاف تیم ملی گینه خواهند رفت.آنها که قرار بود پس از این بازی و از روز 25 فروردین تا اول اردیبهشت در آفریقا اردو بزنند به دلیل لغو این اردو دیگر به این کشور سفر نخواهند کرد.
[span]شاگردان کروش  از تاریخ 28 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه به اتریش می روند،تا دو بازی بین المللی با تیم های بلاروس و مونته نگرو را برگزار کنند.

پس از برگزاری این اردو ملی پوشان ایران به تهران می آیند تا در روز دهم خرداد ماه بازی خداحافظی خودشان در ورزشگاه صد هزارنفری آزادی را (احتمالا آفریقای جنوبی) برگزار کنند.این در حالی است که اگر آفریقای جنوبی به تهران نیاید تیم ملی آنگولا حریف ایران خواهد بود.

آخرین بازی تدارکاتی شاگردان کروش هم درروز 18 خرداد ماه در کمپ سائوپائلو برگزار خواهد شد.دیداری که بین تیم های ملی ایران و تیم ملی ترینیدادو توباگو برگزار خواهد شد.کارلوس کروش درباره برگزاری این بازی ها گفته است به خاطر اینکه حریفان،با آن گروهبندی ایده آلی  که او در ذهنش از قرعه کشی رقابت های جام جهانی داشت تغییر کرده اند،برنامه بازی های تدارکاتی را تغییر داده است.

کروش سعی کرده تا با انتخاب این حریفان و شبیه سازی آنها با تیم های نیجریه،بوسنی و حتی آرژانتین تیم ملی را آماده راهی جام جهانی کند.با این برنامه ریزی و فشردگی که برای تمرینات در آینده وجود دارد این طور به نظر می رسد که کروش هدف ویژه ای را در نظر گرفته است،هدفی که منجر به صعود ایران به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی شود.

سرمربی تیم ملی درباره لغو اردوی آفریقای جنوبی می گوید:«این اردو کنسل شد چون آندو هم رفت و 4 یار اصلی ام را در اختیار نخواهم داشت.اردو بدون بازیکن معنی ندارد.حالا دیگر تیم ها می توانند کارهای خودشان را انجام بدهند.»

او این را گفت و ادامه داد:«من ارزش پیراهن تیم ملی ایران را بالا بردم آن هم بدون حمایت. ما تیم اول آسیا هستیم و به عنوان تیم اول هم راهی جام جهانی شدیم.در جام ملت های آسیا هم که حضور داریم.بعد از صعود می خواستم حس خوب مردم ادامه داشته باشد اما انرژی ما در جنگ با خودمان هدر رفت.یک گل و یک برد در جام جهانی مهمتر از قهرمانی در آسیاست!»

 

 

251 41

کد N89001

وبگردی