آفتاب

بیت آشور: می خواهم الگوی اخلاقی تیمم باشم!/ فرصت جام جهانی را از دست نمی دهم

بیت آشور: می خواهم الگوی اخلاقی تیمم باشم!/ فرصت جام جهانی را از دست نمی دهم

ایسنا نوشت:

 

مدافع ایرانی با جدایی از سن‌خوزه آمریکا به وایت‌کپس ونکوور کانادا پیوست.

بیت‌آشور روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را با باشگاه جدیدش پشت سر گذاشت. او پس از پایان اولین تمرین با تیم جدیدش گفت: خوشحالم اینجا هستم. دوست دارم که بتوانم با بازی‌های خوبم در ترکیب وایت‌کپس موثر باشم. من حمله کردن را دوست دارم و عاشق رقابت کردن هستم. برای من مهم نیست که با چه کسانی در وایت‌کپس رقابت کنم. دوست ندارم که شکست بخورم. به عنوان یک مدافع وظیفه اصلی شما دفاع کردن است. با این وجود من حمله کردن را دوست دارم و می‌خواهم در حملات تیم موثر باشم و پاس‌های گل زیادی برای هم‌تیمی‌هایم فراهم کنم. تشنه موفقیت و فراهم کردن پاس گل برای هم‌تیمی‌هایم هستم.

 

مدافع ایرانی جدید وایت‌کپس در ادامه درباره الگو بودن برای بازیکنان جوان تیمش گفت: به اخلاقیات بازی خودم افتخار می‌کنم. من با مربی درباره این مسایل صحبت کردم و او از من خواست تا در تمرینات به نوعی الگویی برای بازیکنان جوان تیم باشم. امیدوارم که با سخت‌کوشی بتوانم سال‌ها در وایت‌کپس بمانم و عملکرد خوبی نیز از خود داشته باشم.

 

مدافع ایرانی وایت‌کپس درباره دعوت شدنش به تیم ملی ایران و حضور در جام جهانی 2014 برزیل گفت: دعوت به تیم ملی ایران بسیار مهم است. همیشه گفته‌ام که دوست دارم به تیم ملی ایران دعوت شوم و به این موضوع افتخار می‌کنم. برای رسیدن به این موضوع باید بازی‌های خوب و ثابتی را در تیم جدیدم انجام دهم تا بتوانم در جام جهانی همراه ایران حاضر باشم.

 

وایت‌کپس قرار است در دیداری دوستانه ماه آینده برابر ردبولز به میدان برود.

4141

 

کد N88618

وبگردی