آفتاب
سجادی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری؛اول اسفند ماه

برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری؛اول اسفند ماه

ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری در اول اسفندماه خبر داد و گفت: ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پیروان خط امام و رهبری قصدی مبنی بر برگزاری همایش یا کنگره دارد، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری همایشی در اول اسفند ماه  با حضور دبیران کل، اعضای شورای مرکزی و دبیران استان احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار خواهد کرد.

وی در خصوص دیگر اقدامات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز اظهار داشت: ما برای تجمیع اصولگرایان و رسیدن به وحدت در انتخابات مجلس دهم تصمیم گرفته‌ایم با نیروهای اصولگرا وارد گفت‌وگو و مذاکره شویم، البته اولین دیدار با جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شروع می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تاکید کرد: در این دیدار نظر بزرگان جامعتین را دریافت و این دیدگاه‌ها را در دستورکار خود قرار خواهیم داد، البته هنوز زمان این دیدار مشخص نشده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره لایحه احزاب اظهارنظر خواهد کرد، اذعان داشت: تاکنون احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال بررسی و مطالعه این لایحه هستند و به نظر واحدی نرسیده‌اند و هرگاه به جمع‌بندی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در خصوص کنگره حزب متبوعش نیز خاطرنشان کرد: ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

وی در خصوص زمان برگزاری این کنگره گفت: زمان این کنگره هنوز مشخص نشده است، اما احتمال دارد این کنگره به سال آتی موکول شود.

کد N85577

وبگردی