آفتاب

آزادی بیش از 400 زندانی غیرعمد در اصفهان

آزادی بیش از 400 زندانی غیرعمد در اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: 102 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان منتظر دست‌های خیرین برای آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، رمضان امیری در مراسم آزادی 27 زندانی جرائم مالی غیرعمد، اظهار کرد: زندانیانی که امروز آزاد می‌شوند یک جزء از قرآن را حفظ کرده و برخی حافظ کل قرآن هستند. افتخار می‌کنیم امروز 800 زندانی حافظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان داریم که 700 نفر از آن‌ها در زندان مرکزی اصفهان هستند.

وی افزود: سمت و سوی سازمان زندان‌های کشور تعلیم و تربیت بر اساس آیات نورانی قرآن و آموزه‌های دینی است؛ چرا که بررسی‌ها نشان داده چنین فعالیت‌های فرهنگی بر روحیه مددجویان بسیار موثر است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه امروز 102 زندانی دیگر برای آزادی به کمک خیرین احتیاج دارند، ادامه داد: امروز اگر زندان اصفهان از نظر بهداشتی، خدماتی و درمانی یکی از بهترین‌های ایران است به دلیل خیرانی است که در این زمینه پیش قدم شده‌اند و برای ارتقا زندان‌ اصفهان پیش آمده‌اند.

امیری ادامه داد: خیرین استان اصفهان در سال‌های گذشته نیز رتبه‌ اول کشور را در آزادی زندانیان داشته‌اند و در سال 1391 نیز 814 نفر زندانی از زندان‌های استان اصفهان با مبلغ 153 میلیارد تومان آزاد شدند که در این سال نیز ستاد دیه اصفهان رتبه اول را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در سال 1392 از ابتدای سال تاکنون 432 زندانی آزاد شده‌اند که 42 میلیارد تومان بدهی داشته‌اند، تصریح کرد: 26 میلیارد تومان از این بدهی بخشیده شده و یک میلیارد و 180 میلیون توسط وام بلاعوض خیرین تامین شده است.

انتهای پیام

کد N84493

وبگردی