آفتاب
جام جهاني شمشيربازي/ ايتاليا

رده‌بندی نهایی شمشیربازان ایران در بخش انفرادی

رده‌بندی نهایی شمشیربازان ایران در بخش انفرادی

همشهری آنلاین: محمد رضایی، علی یعقوبیان و طاهر عاشوری شمشیربازان اعزامی ایران به مسابقات جام جهانی ایتالیا در اسلحه اپه بودند که به ترتیب با کسب رده‌های ۹۸، ۱۲۸ و ۱۷۹ به کار خود در بخش انفرادی این پیکارها پایان دادند.

ورزش > تورنمنت- همشهری آنلاین:
محمد رضایی، علی یعقوبیان و طاهر عاشوری شمشیربازان اعزامی ایران به مسابقات جام جهانی ایتالیا در اسلحه اپه بودند که به ترتیب با کسب رده‌های ۹۸، ۱۲۸ و ۱۷۹ به کار خود در بخش انفرادی این پیکارها پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در چارچوب دیدارهای انفرادی مسابقات جام جهانی شمشیربازی که طی دو روز و تنها در اسلحه اپه برگزار شد، محمد رضایی در مرحله نخست نمایندگانی از سوئد، استونی، مجارستان و کویت را شکست داد.

کار بزرگ محمد رضایی در مرحله مقدماتی پیروزی برابر نماینده مطرح ایتالیا به نام "تاگلریانی" بود. اگرچه این شمشیرباز کشورمان در مرحله دوم مقابل قهرمان جهان از روسیه به نام "توچین" 15 بر 9 شکست خورد و در رده‌بندی کلی جایگاه 98 را به خود اختصاص داد.

علی یعقوبیان، دیگر شمشیرباز اسلحه کشورمان در دور نخست حریفانی از اسپانیا و پرتغال را شکست داد، اما مقابل آمریکا و کانادا متحمل شکست شد.

یعقوبیان در نهایت و در مرحله دوم از دور مسابقات حذف شد و در جدول رده‌بندی مسابقات جایگاه 128 را به دست آورد.

طاهر عاشوری نیز در میان 254 شمشیرباز شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات جام جهانی ایتالیا به عنوان 179 دست یافت.

وی در دور نخست مسابقات نتیجه دیدار برابر ورزشکاران مجارستان، کره جنوبی، اسپانیا و استرالیا را واگذار کرد، اما مقابل نمایندگان آمریکا و فرانسه به برتری دست یافت و در مرحله دوم مقابل حریفی از لیتوانی 15 بر 9 شکست خورد و با کسب جایگاه 179 به کار خود پایان داد.

سه شمشیرباز اسلحه اپه کشورمان روز یکشنبه (6 بهمن) در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت می‌کنند.

 

کد N82126

وبگردی