آفتاب

اقدام تروریستی در جنوب پاکستان شش کشته برجا گذاشت

اقدام تروریستی در جنوب پاکستان شش کشته برجا گذاشت

اسلام آباد- ایرنا - مقام های پلیس پاکستان شنبه شب گزارش دادند: اقدام تروریستی و انفجار نارنجک در شهر کراچی شش مامور پلیس مستقر در اقامتگاه یک شخصیت ارشد سیاسی را کشت.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، مقام های پلیس در مرکز ایالت سند پاکستان گفتند: مهاجمان ناشناس با پرتاب چندین نارنجک به سوی محافظان پلیس محل اقامت ˈآفاق احمدˈ رییس گروه سیاسی جنبش مهاجر قومی کراچی در منطقه لاندهی باعث انفجار و وقوع این حادثه تروریستی شدند.

مهاجمان پس از پرتاب نارنجک بسوی ماموران پلیس، اقدام به تیراندازی نیز کرده و از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی دو افسر پلیس نیز مجروح شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته است، اما مقام های دولتی در ایالت سند شبه نظامیان را در این حوادث مقصر می دانند.

جنبش متحده قومی در بیانیه ای اعلام کردکه این حمله بمنظور آسیب رساندن به آفاق احمد و خانواده اش انجام شده، اما به آنها آسیبی نرسیده است.

در همین حال پلیس در گزارش دیگری گفت: مهاجمان ناشناس بسوی خودروی ˈمحمد کامرانˈ نماینده مجلس ایالتی سند تیراندازی کردند که به این عضو سیاسی پاکستان نیز آسیبی نرسید .

ماموران محافظ محمد کامران عضو گروه جنبش متحده قومی پاکستان ( حزب عمده سیاسی در جنوب پاکستان) با آتش گشودن بسوی مهاجمان آنها را مجبور به فرار کردند.

آساق ** 1095**1368**
کد N80309

وبگردی