آفتاب

پاسخ کفاشیان به فتح الله زاده: کروش مقصراست که شما پول بازیکنانت را ندادی؟

پاسخ کفاشیان به فتح الله زاده: کروش مقصراست که شما پول بازیکنانت را ندادی؟

علی کفاشیان می گوید ملی پوشان چون در لیگ پول های شان را نگرفته اند افسرده هستند و این اتفاق به تیم ملی ضربه می زند!

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره اتهامات علی فتح الله زاده به کروش و گروهی از خبرنگاران درباره برنامه ریزی برای جدایی ملی پوشان از استقلال گفت:« بابا باز این حاجی رفته زیر فشار از این حرف ها می زند. بنده خدا ملی تعهد مالی ایجاد کرده است و حالا نمی تواند پول ها را بدهد ، برای همین این مسائل را مطرح می کند. بروید از خود بازیکنان بپرسید تا ببینید مشکل چه بوده و این بچه ها به چه دلیلی از استقلال رفته اند. به هر حال من مدیر استقلال را درک می کنم اما این که بازیکن پول نگرفته و از تیمش می رود چه ربطی به کروش و تیم ملی دارد؟»

او ادامه داد:« جواد نکونام که اول فصل داشت از استقلال می رفت. من او را خواستم . 3 نفره در این باره حرف زدیم. قرار شد یک پولی باشگاه به او بدهد. یک پولی هم آقای عباسی قول داده بود که می دهد. هیچ کدام از این پول ها را به این بچه ها ندادند تا شرایطی ایجاد شود که بازیکنان از استقلال بروند. فکر کن وقتی می روند جایی که هم پول بیشتری می گیرند ، هم استرس کمتری دارند ، هم زیر فشار نیستند ، برای چه باید هی قول های انجام نشده ما را باور کنند؟ این چه ربطی به قلم بدستی دارد؟ اصلا کروش که از این تصمیم شاکی است. به هر حال ما آخر ماجرا بازیکنان را از استقلال می گرفتیم اما از لیگ های عربی سخت است بازیکنان مان را بگیریم. تازه کروش اصلا اعتقادی به کیفیت این لیگ ها ندارد. ما خیلی تلاش داشتیم تا شرایط طوری رقم بخورد که بچه ها در استقلال بمانند اما شرایط این طور نشد اما درست نیست که فتح الله زاده برای کم کردن فشار از روی خودش گناه را گردن کروش بیاندازد. بچه های تیم ملی در همه تیم ها پول های شان را نگرفتند و این بی پولی در لیگ باعث شده تا روحیه کلی بچه ها پایین بیاید. این بی انگیزگی بازیکنان قطعا برای تیم ملی ما هم خطرناک است.»

کفاشیان همچین خبر خوبی هم از دیدار با وزیر جدید ورزش دارد:« آقای گودرزی خیلی روی خوشی به تیم ملی دارند. ایشان گفتند کمک های بزرگی به تیم ملی در راه جام جهانی می شود تا برنامه های ما عقب نیفتد . ما منتظر این حمایت ها هستیم و از ایشان هم تشکر داریم.»

رئیس فدراسیون درباره دیدار با کروش و برنامه ریزی اردوهای 3 گانه خارجی تیم ملی هم گفت:« برنامه های سرمربی طبق خواسته او اجرا می شود. هم اردوی آفریقا ، هم اردوی اتریش و هم اردوی برزیل. به هر حال ایشان با انتخاب کمپ اتریش این شرایط را ایجاد کرده که تیم بتواند اردوی کاملتری داشته باشد و بتواند بازی هایی که می خواهد را انجام بدهد. بازی های دوستانه تیم ملی را هم او قطعی کرده است اما خودش اگر اسم تیم ها را بگوید برای تان جذاب تر می شود . قرار است که یک کنفرانس مطبوعاتی برای تان بگذاریم تا خودتان از او همه سئوال ها را بپرسید.»

کفاشیان درباره جا زدن اسپانسر تیم ملی و اینکه او سود برده است هم گفت:« به نظرم آنها برنده این بازی نبودند. درست است که با دو میلیارد اسم شان سر زبان ها افتاد اما همه حالا آنها را شرکتی می دانند که به عهدش عمل نمی کند و ضررشان خیلی بیشار از سودی است که بردند. به نظرم اشتباه کردند. ما بزودی یک اسپانسر دیگر را برای تیم ملی معرفی می کنیم اما این شرکت خودروسازی ضربه بزرگی را به اعتبار خودش زده است که بعدا می فهمد چطور 2 میلیاردش را از دست داده و چه لطمه های دیگری هم خورده است.»

4141

 

 

کد N77152

وبگردی