آفتاب

اولین پیروزی روزبهانی در بوکس نیمه حرفه‌ای ۲۰۱۴

اولین پیروزی روزبهانی در بوکس نیمه حرفه‌ای ۲۰۱۴

همشهری آنلاین: هفته پنجم رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان در سال ۲۰۱۴ برگزار شد که در رقابت‌های این هفته، احسان روزبهانی، تنها لژیونر بوکس ایران اولین مبارزه خود برای تیم آستانا آرلانز را انجام داد.

ورزش > بوکس- همشهری آنلاین:
هفته پنجم رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان در سال ۲۰۱۴ برگزار شد که در رقابت‌های این هفته، احسان روزبهانی، تنها لژیونر بوکس ایران اولین مبارزه خود برای تیم آستانا آرلانز را انجام داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، وی توانست در شب شکست تیمش، تنها پیروزی این تیم قزاقستانی را کسب کند. تیم آستانا آرلانز قزاقستان در رقابت‌های این هفته میهمان نماینده آذربایجان بود که با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد.

"مامیشزادا" در وزن 52، "سلیمف" در وزن 60، "راماشکویچ" در وزن 69 و "مورتازالیف" در وزن 91+ کیلوگرم چهار بوکسور تیم آذربایجان در این مبارزه بودند.

احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم تنها بوکسور پیروز تیم آستانا آرلانز بود که در راند دوم و در حالی که 2 دقیقه و 58 ثانیه از این مبارزه سپری شده بود، توانست "سمیر ماگمدوف" را ناک اوت کرده و با امتیاز فنی او را شکست دهد.

این اولین مبارزه احسان روزبهانی برای تیم آستانا آرلانز در سال 2014 بود که با پیروزی به پایان رسید. روزبهانی در مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای سال 2013 نیز در 7 مبارزه در قالب تیم آستانا به مصاف حریفان رفت که حاصل آن 5 پیروزی و 2 شکست بود.

مبارزه بعدی تیم آستانا آرلانز حدود دو هفته دیگر با تیم روسیه خواهد بود که در آستانا از این تیم میزبانی خواهد کرد. تیم آستانا با این شکست با 13 امتیاز در مکان دوم گروه 2 قرار گرفت و تیم کوبا با 18 امتیاز در صدر قرار دارد.

در گروه یک هم تیم اوکراین با 15 امتیاز صدرنشین است و تیم ایتالیا با 11 امتیاز دوم است. نتایج دیگر مسابقات هفته پنجم به شرح زیر است:

کوبا 5 - مکزیکآمریکا 2 - اوکراین 3 ، الجزایر 4 - آلمان 1 ، لهستان 2 - روسیه 3 ، ایتالیا 4- آرژانتین 1 ، آذربایجان 4 - قزاقستان 1

کد N72370

وبگردی