آفتاب

آغاز نیمسال دوم تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران از 14 بهمن

آغاز نیمسال دوم تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران از 14 بهمن

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور 14 بهمن‌ماه را زمان آغاز نیمسال دوم تحصیلی این حوزه‌های علمیه عنوان کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریده داودی با بیان این‌که «تقویم نیمسال دوم تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شده است» یادآور شد: از 14 بهمن ماه طلاب خواهر همزمان در واحدهای آموزشی سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) حضور می‌یابند و امتحانات این نمیسال برای طلاب مقطع سطح دو از 18 خرداد تا چهار تیر سال آینده و برای طلاب مقطع سطح از 19 خرداد تا 5 تیر برگزار خواهد شد.

وی زمان انتخاب واحد طلاب در مقطع سطح دو را یک تا دهم بهمن بر اساس سال ورود ذکر کرد و گفت: زمان حذف و اضافه این دسته از طلاب نیز 28 بهمن تا ششم اسفند خواهد بود.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران زمان حذف اضطراری طلاب مقطع سطح دو را نیز 16 تا 18 اردیبهشت سال آینده ذکر کرد.

وی با اشاره به این‌که «در سطح سه طلاب از پنج تا 10 بهمن برای انتخاب واحد فرصت دارند» اضافه کرد: زمان حذف و اضافه این دسته از طلاب چهارم تا ششم اسفندماه و زمان حذف اضطراری آنها 16 تا 18 اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

داودی تعطیلات آموزشی واحدهای حوزوی در نیمسال دوم تحصیلی 92-93 را سه‌شنبه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، پنج‌شنبه 29 بهمن روز ملی شدن صنعت نفت، شنبه 2 تا چهارشنبه 13 فروردین سال آینده تعطیلات نوروزی، پنج‌شنبه 14 فروردین سال آینده روز شهادت حضرت زهرا(س)، سه‌شنبه 23 اردیبهشت سال آینده روز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، سه‌شنبه شش خرداد عید مبعث رسول اکرم(ص)، چهارشنبه 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) و پنجشنبه 15 خرداد سالروز قیام مردم قم ذکر کرد.

وی ادامه داد: انتخاب واحد طلاب به صورت اینترنتی در سامانه طلبه به نشانی talabeh.whc.ir انجام می‌شود.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که «حدود 2هزار نفر از طلاب خواهر در مقطع سطح سه در شیوه غیرحضوری در رشته‌های فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام تحصیل می‌کنند» گفت: امتحانات این دسته از طلاب به صورت حضوری و متمرکز از 19 خرداد تا پنج تیر سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N71544

وبگردی