آفتاب

توجیه کوچک زاده برای «مرده شور شما را ببره»

توجیه کوچک زاده برای «مرده شور شما را ببره»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از انتشار خبری مبنی بر "شکایت سه نماینده مجلس از وزیر علوم" گفت: این جزئی از یک سناریو و توطئه علیه اصولگرایان، جبهه پایداری و مجموعه مجلس است.

به گزارش آفتاب، مهدی کوچک‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، درباره انتشار اخباری مبنی بر شکایت سه نماینده مجلس از وزیر علوم به کمیسیون اصل نود قانون اساسی تصریح کرد: علی رغم انتقادهایی که نسبت به فرجی دانا وزیر علوم به خاطر بی توجهی به حساسیت دانشگاهها و انتصاب افراد ناصالح بر کرسی مسئولیت ها در آموزش عالی کشور  دارم اما هیچ شکایتی تاکنون علیه وی نداشته ام.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از دانشگاه غافل نیست و مسئولان کشور نیز نباید از این نهاد غافل باشند، افزود: علی رغم این ضعف در بینش و برنامه های فرجی دانا تا به امروز علاوه بر اینکه در زمان رای اعتماد از وی حمایت کردم، از هیچ‌یک از حقوق نمایندگی خود مانند سوال، استیضاح و تذکر در مورد ایشان  استفاده نکرده ام.
وی گفت: آنچه که در چند روز اخیر در برخی از رسانه ها مبنی بر "شکایت بنده به همراه دو نفر از نمایندگان از فرجی دانا به کمیسیون اصل نودم مجلس" مطرح شده، در مورد شخص بنده دروغ محض است.
دکتر کوچک زاده با اشاره به اینکه روزانه بخش قابل توجهی از زمان خود را برای بررسی رسانه های مکتوب و مجازی اختصاص می‌دهم، افزود:‌ مشاهده می شود در برخی موارد اخبار مربوط به من در چند رسانه محدود منعکس می شود، در حالی که خبری مانند "شکایت بنده از فرجی دانا به کمیسیون اصل نود" که بنیان آن دروغ است و می تواند مورد سوء استفاده دولتمردان ناکارآمد قرار گیرد را تعداد زیادی از رسانه های شناخته شده و شناخته نشده منعکس می کنند تا روی ناتوانی های خود را بپوشانند؛ بنابراین از یک برنامه ریزی و سناریو حکایت دارد.
شکایتی از وزیری مانند فرجی دانا نداشته ام


کوچک زاده افزود: به دلیل تحلیلی که از اوضاع سیاسی کشور دارم ، اعتقادی به مفید بودن شکایت از  وزیری مانند فرجی دانا ندارم.
وی با بیان اینکه نسبت به عدم حرکت دولت در جهت تحقق وعده هایی که داده است انتقاد جدی وجود دارد، ادامه داد: این انتقادها به وزرایی مثل وزیر راه و شهرسازی که بسیاری از پروژه های مسکن و راه در کشور را به دلیل سوء مدیریت خود به تعطیلی کشانده و تنها به تهمت و توهین به دولت گذشته در حوزه مسکن مهر یا نظیر آن پرداخته، یا به وزیر صنعت، معدن و تجارت که در اولین اقدام خود با کاهش قیمت ارز مخالفت و در اقدام بعدی با افزایش قمیت خودرو موافقت کرد، وارد است و شکایت از وزاریی مانند فرجی دانا را مفید نمی دانم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: انتشار خبر کذب «شکایت من از فرجی دانا»،در راستای سناریوی اتهام به جبهه پایداری و  اصولگرایان و مجموعه مجلس است تا آنها را به اینکه "نمی گذارند دولت کار کند" متهم کنند وبه نظر من اینجزئی از یک سناریو می باشد که باید افشا گردد.
"من هیچ شکایتی از آقای فرجی دانا ندارم" را منتشر نکردند


این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه، انتشار این خبر فارغ از صحت و سقم آن به هیچ وجه مهم نبود، گفت: من در تماس تلفنی یکی ازهمکاران نفوذی ها در عرصه رسانه، که البته وی را شایسته عنوان خبرنگار نمی دانم، بلکه از عناصر نفوذی در حوزه خبر و رسانه می دانم، اعلام کردم "من هیچ شکایتی از آقای فرجی دانا ندارم " اما به هیچ وجه این بخش از  حرف را  که مورد سوال اصلی شان بود منتشر نکردند اما بخشی از اظهاراتم که عنوان کردم "مرده شور شما را ببره که دروغگویید" برجسته  می شود؛ این نشان می دهد حاضرند مرده شورشان را ببرد ولی از دروغشان دست بر ندارند!! چرا که برای بهره برداری از این دروغ  برنامه ریزی کرده اند.
دولت باجنجال و دروغهای  رسانه ای می‌خواهد ناتوانی‌های خود را بپوشاند


وی با یادآوری اینکه از یک موضع فراتر به انتشار خبر"شکایت از وزیر علوم" نگاه می کنم تا یک خبر جزئی، تصریح کرد:‌ این یک سناریو است که برخی در نظر دارند ناتوانی های دولت را  با این جنجال های رسانه‌ای بپوشانند و اعلام کند که"مجلسی ها نمی گذارند دولت فعالیت کند و مدام به فرجی دانا تذکر می دهند!
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: لذابرای جلوگیری از سوء استفاده سیاسی دولت و فریب هوادارانشان در این ایام،  شکایتی از وزیر علوم نکرده ام.
از استیضاح کنندگان فرجی دانا هم نبودم


مهدی کوچک زاده همچنین تاکید کرد: نام بنده جزو هیچ‌یک از سوال‌کنندگان، تذکردهندگان واستیضاح کنندگان و شاکیان فرجی دانا نبوده است.
اعتراض من به آن روزنامه برای طراحی سناریوی وقیحانه بود


وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره علت برخورد خود با روزنامه ای که قصد داشت با وی درباره صحت و سقم شکایتش از وزیر علوم سوال کند، گفت: من  به یک سناریوی وقیحانه‌ای بود که با بررسی رسانه‌ها طی چند روز اخیر برای بنده تبدیل به یقین شد که این افراد به دنبال اطلاع رسانی نیستند بلکه به دنبال دروغ پراکنی برای بهره برداری های سیاسی  هستند. ضمنا این روزنامه همانیست که مطلب وقیحانه ای در مورد حکم صریح قرآنی شهادت زن منتشر نمود و شایسته برخورد جدی است ولی متاسفانه وزارت ارشاد در خواب است.
انتشار نام نبویان، طبیب‌زاده و کوچک‌زاده در کنار یکدیگر می تواند معنادار باشد


کوچک زاده با بیان اینکه انتشار نام نبویان، طبیب‌زاده و کوچک‌زاده در کنار یکدیگر مبنی بر شکایت از وزیر علوم در رسانه ها ، می تواند معنا دار باشد، گفت: با کنار هم آوردن این اسامی ، اعلام می کنند "جبهه پایداری ها نمی گذارند دولت کار کند"؛ در حالی که به هیچ وجه بنده شکایتی علیه فرجی دانا نکردم؛ و این دروغپردازان  علی رغم یقین به عدم شکایت بنده از وی، حاضر به تکذیب آن نیستند که این امر جای برخورد دارد؛ در غیر این‌صورت، اگر دروغی متوجه شخص من می شد مهم نبود این هتاکی ها و دروغپردازی ها نسبت به من سه دوره مجلس است که جریان داشته و به لطف خدا هیچ نتیجه ای عایدشان نکرده است!
نماینده تهران ادامه داد: ‌طی سال های اخیر به شخص بنده توهین های زیادی شد که اهمیتی ندادم و در مواقعی که حساسیت نشان دادم به دلیل این بود که اصولگرایان، جبهه پایداری و مجموعه مجلس را به "ممانعت از کار دولت" متهم کردند؛ آنها همان افراد نفوذی در رسانه ها هستند.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: این رسانه ها اصرار دارند که بگویند "کوچک زاده با خبرنگاران دشمن است و توهین می کند"؛ اما به هیچ وجه اینطور نیست؛ خبرگزاری و سایتی که مطلبی را منتشر می کند و ذیل آن 10ها کامنت که دشنام در آنها وجود دارد درج می کند، با سایر رسانه ها قابل جمع در یک مجموعه نیست و من این افراد را انسان های ناشریفی می دانم که با نفوذ در عرصه رسانه، با دروغ پراکنی و ایجاد فضای یاس و سیاه نمایی به خیال باطل خود قصد نابودی ارزشها و نظام را دارند و من وظیفه خود می دانم که آنها را افشا و از آنان ابراز انزجار و برائت و تنفر نمایم. اصحاب حقیقی و شریف رسانه نیز در پالایش صنف خود از عناصر خودفروخته و ضدانقلاب نباید کوتاهی کنند که متاسفانه چنین نیست!
کد N63751

وبگردی