آفتاب

تخریب یکی از اماکن زیارتی بحرین توسط نیروهای آل‌خلیفه

تخریب یکی از اماکن زیارتی بحرین توسط نیروهای آل‌خلیفه

رژیم آل خلیفه به دنبال اقدامات کینه‌توزانه خود علیه شیعیان این کشور بار دیگر با حمله به یکی از اماکن زیارتی اقدام به تخریب این مکان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، به دنبال اظهارات تنفرآمیز و اقدامات سازمان یافته رژیم آل خلیفه علیه شیعیان این کشور و تخریب مساجد و اماکن زیارتی متعلق به شیعیان، نیروهای آل خلیفه بار دیگر یکی از مهمترین مراکز زیارتی بحرین را در منطقه "عسکر" تخریب کردند.

رژیم آل خلیفه پیش‌تر نیز طی اقداماتی سازمان یافته 38 مسجد متعلق به شیعیان بحرین را به کلی ویران کرده و ده‌ها مسجد دیگر را تخریب کرد.

جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه مخالف دولت این کشور طی بیانیه‌ای اعلام کرد این اقدام رژیم آل خلیفه به منزله توهین به دین و اقلیت‌های دینی و نشان دهنده میزان دشمنی و کینه توزی و نفرت رژیم آل خلیفه از شیعیان است.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه به شکل عمدی مقدسات و مساجد و مردمی که هیچ سپری برای دفاع از خود ندارند هدف گرفته است.

جمعیت الوفاق همچنین تاکید کرد که این اقدام کینه توزانه با هدف تحریک مردم بحرین صورت گرفته ولی با هدف قرار دادن مقدسات آن هم به صورت دائمی و غیر اخلاقی، انسانیت و حس وطن‌دوستی مردم بحرین نمی‌میرد.

انتهای پیام

کد N58954

وبگردی