آفتاب

غلامی: به عقیلی گفتم سرم را می‌کنم توی برف/ مستحق نیمکت‌نشینی نیستم

غلامی: به عقیلی گفتم سرم را می‌کنم توی برف/ مستحق نیمکت‌نشینی نیستم

غلامی می گوید شانس سپاهان برای قهرمانی به اندازه تیم های استقلال،پرسپولیس،نفت،تراکتور و فولاد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد غلامی مهاجم سپاهان با اینکه مقابل داماش نیمکت‌نشین بود ولی چند دقیقه برای او کافی بود تا بتواند یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند. غلامی تاکید می‌کند که مستحق نیمکت‌نشینی نیست ولی به تصمیم کرانچار احترام می‌گذارد. او در مورد شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

 

بازی با داماش چطور بود؟‍

بازی سختی بود. داماش از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و به اصفهان آمده بود تا یک امتیاز بگیرد. ما در نیمه اول با بازی تحت فشار آنها روبه‌رو شدیم ولی در نیمه دوم با تدابیر کرانچار به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

 

دوباره از نیمکت‌نشینی ناراحت بودی، درست است؟

من روی نیمکت حرص می‌خوردم. هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود و همه دوست دارند بازی کنند. من هر وقت به زمین آمدم تاثیر مثبتی داشتم و خدا را شکر که توانستم یک گل زیبا بزنم. من از این گل خیلی خوشم آمد و آن را تقدیم به پدر و پسرم می‌کنم.

 

بعد از گل خیلی خوشحال بودی درست است؟

من به هادی عقیلی گفته بودم که گل می‌زنم و گفتم که اگر گل زدم سرم را می‌کنم توی برف. وقتی دروازه داماش را باز کردم به سمت عقیلی رفتم ولی یادم نبود این کار را انجام دهم. عقیلی به من گفت که قرار بود بعد از گل سرت را داخل برف کنی و من هم این کار را کردم.

 

خودت فکر می‌کنی مستحق نیمکت‌نشینی هستی؟

من خیلی خوب تمرین می‌کنم و هیچ مشکلی از لحاظ فنی و آمادگی بدنی ندارم. در اکثر بازی‌ها مثل بازی با نفت، تراکتور یا همین بازی، وقتی به زمین آمدم بهترین عملکرد را داشتم. من مستحق نیمکت‌نشینی نیستم ولی به تصمیم کرانچار احترام می‌گذارم. با این حال تلاش می‌کنم در بازی‌های اینده بیشتر گل بزنم. خدا را شکر تیم ما از زمانی که با دو مهاجم بازی می‌کند مشکل گلزنی‌اش برطرف شده است و 4 برد پیاپی به دست آوردیم.

 

فکر می‌کنی سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد؟

فکر می‌کنم شانس ما به اندازه بقیه مدعیان است. 6 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و حدس می‌زنم سرنوشت قهرمانی به دو هفته آخر خواهد کشید.

 

251 41

کد N54682

وبگردی