آفتاب

طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم در این کمیسیون، گفت: این طرح جلوی فرار مالیاتی را می گیرد.

«ارسلان فتحی پور» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب طرح 45 ماده ای اصلاح قانون مالیات های مستقیم در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: این طرح امروز به هیات رییسه مجلس ارجاع شد تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در این اصلاحیه که بیش از 200 ساعت کار کارشناسی زمان برد با مسوولان بخش خصوصی نیز رایزنی هایی را انجام دادیم.

فتحی پور اظهار داشت: طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم یکی از طرح های شاخص و ماندگار خواهد بود که در صورت تصویب نهایی آن می توان جلوی فرارهای مالیاتی را گرفت.

وی ادامه داد: ما در بررسی های انجام شده در کمیسیون اقتصادی مجلس معافیت های مالیاتی را صفر کردیم و تصویب این طرح کمک می کند تا بتوانیم بودجه کشور را تامین کنیم و نیاز به صادرات نفت نداشته نباشیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از جلسه فردا (پنج شنبه) روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس با جمعی از نمایندگان با نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری خبر داد و گفت: در این جلسه قرار است در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها میان نمایندگان مجلس و دولت تبادل نظراتی صورت گیرد.

سیام(4)**9121**9132**1535
کد N48642

وبگردی