آفتاب

نماینده مجلس: سوال نمایندگان از وزیران کارشکنی نیست

نماینده مجلس: سوال نمایندگان از وزیران کارشکنی نیست

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال نمایندگان از وزیران چوب لای چرخ دولت گذاشتن و کارشکنی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس گفت: هرجا نقصی اتفاق بیفتد، نمایندگان در جلسه خصوصی به وزیر تذکر می دهند اما اگر برطرف نشد تذکرات به صورت کتبی و شفاهی داده می شود، اگر باز هم مشکل حل نشد، سؤال می کنند و وزیر در پیشگاه نمایندگان ملت پاسخ می دهد، اگر جواب قانع کننده نبود کارت زرد می گیرد؛ کجای این کارشکنی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن است؟

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که خود را مدافع آزادی بیان می دانند، گفت: چرا از 25 شهید مظلوم بسیج که در فتنه شهید شدند حتی یک بار دفاع نکردیم؟ چرا از آن کسی که موتور سوار بود، در مقابل چشمان زن و بچه اش او را کتک می زدند، دفاع نکردید؟ چرا جرم فتنه گران را که به آبروی نظام لطمه زدند با افرادی در تلویزیون و در یک مناظره تلویزیونی گفتند که پشتیبان موسوی و هاشمی هستند، یکی می دانید؟

وی افزود: شما را چه شده است که کسانی که همیشه با اندیشه شهید مطهری مخالف بودند، امروز هم پیمان شما شده اند؟

حسینی گفت: در همین نهج البلاغه امیرالمؤمنین(ع) فریاد می کشد ˈای کسانی که مردید ولی نامردیدˈ. چرا فریادهای امیرالمؤمنین نسبت به اصحاب را نمی خوانید، آنها را هم بخوانید.

نماینده قزوین با یادآوری سخنان رییس جمهوری که در دیدار با استانداران گفته بود تحمل دولت بالاست، گفت: چرا بعضی از روزنامه ها را به قوه قضائیه فرستادید؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اعتباراتی که به استان قزوین در بودجه سال 93 اختصاص یافته است به نوبخت تذکر داد و از وزیر کشور خواست جاده آبیک محمدیه را چهار بانده و برخی از روستاهای قزوین را به شهر و شهرهای محمدیه و الموت را به شهرستان تبدیل کند.

سیام**9121**1535
کد N48323

وبگردی