آفتاب
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

روز دوشنبه روحانی با مجامع نمایندگان گلستان و خراسان شمالی دیدار می کند

روز دوشنبه روحانی با مجامع نمایندگان گلستان و خراسان شمالی دیدار می کند

دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دوشنبه هفته جاری، رئیس جمهور با مجامع نمایندگان استان گلستان و استان خراسان شمالی دیدار می‌کند. معاون امور مجلس رئیس جمهور از دیدار مجامع نمایندگان گلستان و خراسان شمالی با رئیس جمهور در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، درباره دیدارهای هفتگی رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برگزاری مداوم این جلسات دوشنبه صبح دکتر روحانی با مجمع نمایندگان استان گلستان دیدار و گفتگو می کند.همچنین مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی همان روز ساعت 11 صبح برای بیان مشکلات این استان و بررسی راهکارهایی به منظور توسعه و پیشرفت خراسان شمالی به دیدار رئیس‌جمهور می‌روند.

وی با بیان اینکه برگزاری مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استانهایی که تاکنون با رئیس جمهور دیدار داشته اند، از این دیدارها رضایت داشته اند.

کد N41031

وبگردی