آفتاب
ابراهیمی ترکمان:

دولت به مشکلات بودجه‌ای سازمان فرهنگ و ارتباطات توجه کند

دولت به مشکلات بودجه‌ای سازمان فرهنگ و ارتباطات توجه کند

رییس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دولت و وزیر ارشاد خواستار مساعدت مالی برای رفع مشکلات این سازمان شد و گفت: امیدواریم حمایت‌های به وجود آمده تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوذر ابراهیمی ترکمان در مراسم معارفه خود با قدردانی از حمایت‌های دولت و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از درایت و ایستادگی آقای جنتی و تلاش‌هایی که ایشان انجام داده‌اند قدردانی کرده و از دولت استمداد می‌طلبیم که مشکلات بودجه‌ای این سازمان را در نظر بگیرد و این حمایت‌های به وجود آمده تداوم پیدا کند.

وی همچنین خطاب به نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور گفت: اگر می‌خواهیم دیپلماسی عمومی و فرهنگی را در عرصه بین‌المللی جاری و ساری کنیم یک مقدار کمک لازم است و ما این درخواست و کمک را از دولت و وزارت ارشاد داریم.

به گزارش ایسنا، همچنین محمدباقر خرمشاد رییس سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌ و همکاری کارکنان این سازمان یادآور شد: تلاش کردیم در این سال‌ها کم‌کاری نکنیم و بتوانیم یک گام به جلو برویم و امیدواریم این تلاش‌ها نتیجه داده باشد.

خرمشاد یادآور شد: اگر گامی به پیش برداشته شده به دلیل زحمات پیشینیان بوده و امیدواریم این دوره‌، دوره درخشانی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باشد.

وی همچنین از سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N39166

وبگردی