آفتاب
استاندار كردستان:

صنعت برق کردستان بستر توسعه صنایع را فراهم کرده است

صنعت برق کردستان بستر توسعه صنایع را فراهم کرده است

با اقدامات انجام شده در سال های اخیر، امکان تامین برق برای بخش های مختلف بویژه بخش صنعتی در استان فراهم شده و از این رو سرمایه گذاران با خیال آسوده می توانند نسبت به ایجاد کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی اقدام نمایند.

ایلنا: استاندار کردستان وضعیت زیر ساخت‌ها و تاسیسات برق را جهت توسعه صنعت استان مناسب و این موضوع را بستر مناسبی برای جلب نظر سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف صنعتی دانست.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با مدیران صنعت برق استان در سنندج، افزود: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، امکان تامین برق برای بخش‌های مختلف بویژه بخش صنعتی در استان فراهم شده و از این رو سرمایه گذاران با خیال آسوده می‌توانند نسبت به ایجاد کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی اقدام نمایند.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای در سال جاری و سال آینده، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف دستگاه‌های اجرایی بویژه دستگاه‌های خدمات رسان، روند خدمت رسانی به شهروندان استان شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار کردستان به اقدامات مهم شرکت توزیع برق در زمینه تامین برق واحدهای مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: در چند سال اخیر با توجه به تاکید دولت مبنی بر لزوم تامین برق واحدهای مسکن مهر، فشار زیادی به شرکت‌های خدمات رسان وارد شده است که امید است با بهبود شرایط مالی و بودجه‌ای در آینده قسمتی از این فشار مضاعف جبران شود.

زاهدی در پایان سخنانش ضمن تایید مشکلات مالی و نقدینگی صنعت برق و شرکت توزیع برق استان، خواستار اهتمام و اقدام جدی دستگاه‌های اجرایی در پرداخت بدهی‌های معوقه خود به این شرکت شد.

کد N38137

وبگردی