آفتاب

لبنان خواستار همکاری جدی جامعه جهانی برای مبارزه با تروریسم شد

لبنان خواستار همکاری جدی جامعه جهانی برای مبارزه با تروریسم شد

بیروت - ایرنا - « میشل سلیمان » رییس جمهوری و« عدنان منصور» وزیر امورخارجه لبنان، روز سه شنبه از جامعه جهانی خواستند که همکاری جدی خود را برای مبارزه با همه انواع تروریسم آغاز کند.

به گزارش ایرنا، سلیمان در پیامی برای « ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه،کشته شدن شماری از بیگناهان در انفجارهای تروریستی ولگاگراد را به مردم و دولت روسیه تسلیت گفت و تاکید کرد که برای نجات انسان ها از شر تروریسم باید مبارزه جدی با این پدیده آغاز شود.

بر اثر دو انفجار انتحاری در ایستگاه قطار و یک دستگاه اتوبوس در ولگاگراد 25 نفر کشته و 50 نفر مجروح شدند تا فضای اجتماعی روسیه در آستانه سال نوی میلادی با چالشی به نام ناامنی مواجه شود.

عدنان منصور نیز با تسلیت به دولت و ملت روسیه برای کشته شدن شماری از شهروندان این کشور در انفجارهای تروریستی اخیر، تاکید کرد: همه ما از تروریسمی که هیچ هویتی بجز قتل و جنایت ندارد، رنج می بریم.

وی تصریح کرد: تروریست ها با استفاده از روش های جنایتکارانه ، انسان های بیگناه را قربانی می کنند و گسترش این پدیده خطرناک در سراسر جهان تاکیدی است بر اینکه امنیت و صلح جهانی بخطر افتاده و جامعه جهانی باید برای مبارزه با آن اهتمام جدی داشته باشد.

خاورم ** 1324** 3404
کد N34983

وبگردی