آفتاب
تصویر و خبر/

آزادی ساکنان منطقه عدرا سوریه از محاصره تروریستها

آزادی ساکنان منطقه عدرا سوریه از محاصره تروریستها

خبرگزاری مهر - گروه بین الملل : ساکنان منطقه کارگرنشین عدرا در حومه دمشق پس از 20 روز با عملیات ارتش سوریه از محاصره تروریستها رهایی پیدا کردند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش سوریه در اخیرا طی عملیات در منطقه کارگری عدرا توانست شمار زیادی از ساکنان این منطقه را که تحت محاصره گروههای تروریستی قرار داشتند، آزاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش سوریه در اخیرا طی عملیات در منطقه کارگری عدرا توانست شمار زیادی از ساکنان این منطقه را که تحت محاصره گروههای تروریستی قرار داشتند، آزاد کند.

طی روزهای اخیر شمار زیادی از ساکنان منطقه کارگری عدرا توسط گروههای ترویستی محاصره شده بودند. گروههای تروریستی در برخی محله های این منطقه اعدام های خیابانی به روشهای بسیار وحشیانه انجام داده بودند و ساکنان را دچار رعب و وحشت شدید کرده بودند.

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی جدید توانستند شمار زیادی از ساکنان این منطقه را از محاصره خارج کرده و تا زمان بازگرداندن امنیت به منطقه ای امن منتقل کنند.

گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره، لواء الاسلام و جبهه اسلامی بیست روز پیش به منطقه کارگرنشین عدرا یورش برده بودند و جنایات مختلفی را مرتکب شدند.

در تصاویر منتشر شده رهایی مردم ساکن عدرا از دست تروریستها و خوشحالی آنها از این مسئله دیده می شود.

 

کد N33632

وبگردی