آفتاب
در تجمع بزرگ طلاب، اساتید و روحانیون مطرح شد

صدیقی: ملت ما به رابطه با آمریکا چشم ندوخته‌اند

صدیقی: ملت ما به رابطه با آمریکا چشم ندوخته‌اند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران روز 9 دی را روز افشای نفاق منافقین برخورد با ستون پنجم دشمن،‌حماسه ایمان‌،ولایت،‌عشق به امامت و حماسه ظهور برای براندازی فتنه غربی دانست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در تجمع طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه قم استان تهران که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد،افزود: انقلابی که براساس ولایت است الی‌الله قلمداد می‌شود و هدف آن تحقق آرمان‌های بلند دین و نجات بشر است از نفس عماره است. انقلاب ولای انقلابی توحیدی و در مقابل این انقلاب ،‌انقلابی قرار دارد که می‌خواهد یقین را به شک و تردید مبدل کند و انسجام امت توحیدی را از میان ببرد.

وی ادامه داد: سران فتنه و دست‌اندرکاران شعله‌ور کردن آتش اشوب‌،‌اختلاف و فتنه آدم های هواپرست هستند و به جای این‌که خدای خود را تبعیت کنند از هوای‌شان تبعیت می‌کنند و نشانه این موضوع هم روشن است. انسانی که تابع خداست می‌داند که اسلام، اسلام سیاست‌، مدیریت و زندگی در ابعاد مختلف است و اگر اسلام دین سیاست است مدیریت اسلامی در آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که «تضمین جامعه توحیدی به غیر ولایت امکان‌پذیر نیست» خاطرنشان کرد: دیانت توحیدی در گرو تشکیل حکومت دینی با محوریت ولی فقیه است و کسی که با ولی فقیه مقابله می‌کند با امام زمان و همه ائمه و نماینده پیغمبر اکرم مقابله می‌کند.

صدیقی خاطرنشان کرد: در مقابل این روند کسانی سعی دارند این محوریت را خارج کند سکولار تشکیل دهند و محوریت خدا را محو کنند بگویند خدا به بازار و وزارتخانه و ریاست جمهوری چه کار دارد در حالی که این موضوع خلاف نص صریح قرآن کریم است.

وی همچنین اظهار کرد: اگر ملت ما بر آمریکا پیروز شد به این خاطر بود با مساله ولایت توانست تمام رشته‌های وابستگی‌اش را از آمریکا و دنیای غرب قطع کند و تمام سنگرنشینان قبلی را نیز از این مملکت بیرون کند. ملت ما ملتی است که زیر پرچم ولایت هشت و سال و نیم جنگ را تحمل کرده است و ندای هیات من‌الذلت خاموش نشد و نشان داد حق بر باطل چیره می‌شود همچنین این ملت ملتی است که در دوره جنگ تمام عیار نظامی و زیر بمب‌ها و خمپاره‌ها و موشک‌ها حرکت روبه جلوی خود را متوقف نکرد و در حصرهای شدید اقتصادی نیز حرکت علمی خود را به جلو پیش برد.

وی گفت: این ملت، ملتی است که بر فتنه های داخلی و شورش‌های منطقه‌ای پیروز شده و به شرق و غرب نه گفته است و ثابت کرده که می‌توان نه شرقی ونه غربی بود و به پای خود ایستاد و زندگی عزتمندانه و شرافت‌مندانه‌ای را هم داشت.

صدیقی همچنین اظهار کرد: عده‌ای که از امامی که آن قدر کرامت داشت از ابتدا عقده داشتند و نمی‌توانستند آن شرایط را تحمل کنند این‌ها کسانی بودندکه در مسیر فتنه برای براندازی برنامه‌ریزی داشتند و دندان‌های‌شان را تیز کرده بودند اما می‌گفتند بعد از امام؛ چراکه تا امام است انقلاب به سمت دین و حاکمیت ارزش‌های دینی است. این‌ها کسانی بودند که کنار امام حضور داشتند دل‌شان برای ارتباط آنچنانی با آمریکا لک زده بود و می‌خواستند فرهنگ غرب را احیا کنند ولی تا وقتی امام حاضر بودند این کار برایشان عملی نبود؛ بنابراین بعد از امام برنامه‌ریزی کردند و در 18 تیر می‌خواستند این برنامه خود را به اجرا بگذارند اما با عنایت الهی و اثتقاصه مقام معظم رهبری به امام عصر دیدید که چه شد و چگونه آن فتنه خاموش شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که «فتنه سال 88 از جنگ سخت‌تر از کودتا مشکل‌تر و از هر خطری خطرناک‌تر بود» گفت: در این فتنه کسانی جلو آمدند که فکر نمی‌کردند کارشان به اینجا کشیده شود این‌ها صاحب‌منصبان دوران حاکمیت امام و مدعیان ثبت ولایت فقیه و این‌که بنیانگذاران راه ولایت بودند. اما این‌ها اولین گروه‌های شدند که در برابر حکومت اسلامی و حاکمیت ولایت قد علم کردند پرچم به دست گرفتند.

صدیقی گفت: شما دیدید که در این فتنه سر و کله سلطنت‌طلبان و منافقین و کسانی که با ولایت فقیه کل بلکه با ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیعت کرده بودند در کنار منافقین و ملحدین در یک صف به میدان آمدند و قضیه تقلب را مطرح کردند و در برابر ولایت و آرمان‌های بلند انقلاب قد علم کردند و هشت ماه این کشور در آتش فتنه نیز بود و این‌ها دنیا استکبار آنچنان به طمع انداخته بودند که سران قدرت‌های بزرگ رسما به صحنه آمدند و گفتند که ما اوضاع را رصد و از فتنه‌گران حمایت می‌کنیم؛ بنابراین بوق‌های تبلیغاتی و شبکه‌های ضدانقلابی تبلیغات‌شان را شروع کردند و کار به جایی کشید که برای برخی از مردم عزیز ما متشبه شد و گاهی به پشب‌بام‌ها می‌رفتند و اوضاع می‌رفت طوری شود تا آن‌ها به هدف‌شان برسند.

وی افزود: اینجا بود که امام عصر فرمودند شما بی‌کس و بی‌یاور نیستید و دست عنایت حضرت ولی عهد از آستین این ملت شریف بیرون آ‌مد و در یک حرکت خودجوش آنچنان حضوری در همه شهرستان‌ها از خود نشان دادند که روی فتنه را سیاه کردند و حضور الهی مردم در آن روز چشم فتنه را کور کرد و متن مردم از ولایت، دین و خط شهیدان حمایت کردند و همچنین با نائب امام زمان و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند و ما زبان‌مان از بصیرت مثال زدنی و حضور به موقع و کارساز، اثرگذار‌،دشمن برانداز این مردم عاجز است و البته این بصیرت باید بار دیگر چاشنی بخورد و خودرا در همه صحنه‌ها نشان دهد و این‌طور نباشد یک وقت چشم باز کنیم و ببینیم که آن جریان سرنوشت کشور را در دست دارد.

وی اظهار کرد: این ملت ملتی نیست که به رابطه با آمریکا چشم دوخته باشد، این‌که فقط به این موضوع بسنده شود اهانت به ملت بزرگی است که هشت و سال نیم جنگ را با عزت پشت سر گذاشت. ما باید خودمان مستقل باشیم و بدانید همه این‌ها بر محوریت ولایت فقیه و ارزش‌های‌مان است و این انتظار را از امام عصرمان داریم که آن عنایتی که در روز 9 دی به دل‌ها داشتند و همه را به صحنه کشاند به ما نگاه کنند با یک یا حسین دیگر این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) برسد.

انتهای پیام

کد N33100

وبگردی