آفتاب

هشدار الغنوشی نسبت به آغاز موج ترورها در تونس

هشدار الغنوشی نسبت به آغاز موج ترورها در تونس

رییس جنبش النهضة تونس با هشدار نسبت به موج ترورها در این کشور تاکید کرد: افرادی که در پی انجام جنایت‌هایی از جمله ترور هستند در واقع دشمنان دموکراسی و آزادی‌ به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه فرا منطقه‌ای الحیاة، راشد الغنوشی، رییس جنبش النهضة، جریان حاکم در تونس با بیان اینکه برخی دستگاه‌های جاسوسی از وجود برنامه‌ای برای ترور وی خبر داده‌اند، گفت: کسانی که در پی انجام چنین اقداماتی هستند همان کسانی‌ هسنتد که شکری بلعید و محمد البراهیمی، دو فعال سیاسی تونسی را ترور کردند و سعی در ناکام گذاشتن روند دموکراسی در کشور دارند.

وی در ادامه افزود: کسانی که دنبال جنایت‌هایی از جمله ترور سیاسی در تونس و تهدید به ترور هستند، دشمنان آزادی و دموکراسی‌اند.

جنبش النهضة پیشتر اعلام کرده بود که تهدیداتی مبنی بر ترور راشد الغنوشی دریافت کرده است. مقامات قضایی همچنین به وجود برنامه‌هایی برای ترور شخصیت‌های سیاسی تونس مثل حسین العباسی، دبیرکل اتحادیه مشاغل و احمد نجیب الشابی، رهبر حزب مردمی مخالف، حمة الهمامی، رهبر جبهه مردمی و وداد بوشهاوی، رئیس اتحادیه صنعت و بازرگانی پی بردند.

انتهای پیام

کد N26939

وبگردی