آفتاب

احمدی: الان هیچ تیمی مدعی قهرمانی نیست/ فوتبال بدون تماشاگر روح و احساس ندارد

احمدی: الان هیچ تیمی مدعی قهرمانی نیست/ فوتبال بدون تماشاگر روح و احساس ندارد

رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان معتقد است که تیمش همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و فاصله کم امتیازها می‌تواند این تیم را دوباره به رده‌های بالای جدول برساند.

احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا کار سپاهان برای قرار گرفتن در جمع مدعیان سخت نشده است گفت: «ما با تیم صدرنشین فقط 6 امتیاز فاصله داریم. در ضمن آنهایی که بالاتر از سپاهان هستند با یکدیگر بازی دارند که امتیاز از دست دادن آنها می‌تواند به سود ما باشد. ما نگران نیستیم ولی مهم این است که بازی‌های خودمان را ببریم. در بین تیم‌های بالای جدول فقط با پرسپولیس و نفت بازی داریم و سپاهان می‌تواند از تقابل دیگر مدعیان استفاده کند.»
برخی معتقدند سپاهان امسال مدعی جدی قهرمانی نیست. احمدی در این خصوص خاطرنشان کرد: «به نظر من هیچ تیمی از الان مدعی قهرمانی نیست و در جدول نمی‌بینید که یک تیم فاصله زیادی با سایر مدعیان داشته باشد. الان چیزی قابل پیش‌بینی نیست و با یک برد و باخت شرایط جدول کاملا به هم می‌ریزد. خوشبختانه تیم ما نیم فصل را خوب شروع کرد و مشکل گلزنی هم در این چند بازی برطرف شد که این موضوع خوشحال‌کننده است.»
دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد اینکه چرا بازی‌های لیگ اینقدر بی‌تماشاگر شده است گفت: «نمی‌دانم در مورد این موضوع چه بگویم. شاید سردی هوا، امکانات کم استادیوم‌ها و یا گرانی بلیت دلیلش باشد و شاید هم این موضوع به کیفیت بازی‌ها مربوط شود. متاسفانه فوتبال ما از همه لحاظ از فوتبال اروپا عقب‌تر است و هیچ چیز فوتبال با فوتبال اروپا قابل قیاس نیست. مسوولان رده بالا باید فکر اساسی کنند تا ببینید چه راه کاری برای بازگرداندن تماشاگر به استادیوم وجود دارد. واقعا فوتبال بدون آنها روح و احساس ندارد.»
43 43

کد N26873

وبگردی