آفتاب
اخبار امنیتی فلسطین/

گذرگاه کرم ابوسالم بسته شد/زخمی شدن دو صهیونیست

گذرگاه کرم ابوسالم بسته شد/زخمی شدن دو صهیونیست

بسته شدن گذرگاه کرم ابوسالم توسط رژیم صهیونیستی و زخمی شدن دو نظامی این رژیم از جمله خبرهای امنیتی فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته دستور داد گذرگاه تجاری کرم ابوسالم در مرزهای جنوب نوارغزه تا اطلاع ثانوی بسته شود.

در پی افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اوضاع امنیتی در این منطقه شکننده شده است و این امر واکنش گروه های فلسطینی را برانگیخته است.

از سوی دیگر خبرگزاری آلمان گزارش داد که یکی از صهیونیست های ساکن اراضی اشغالی فلسطین صبح امروز بر اثر پرتاب سنگ فلسطینی ها در نزدیکی روستای الزاویه در قلقیلیه واقع در کرانه باختری زخمی شد. وی در حالی که سوار بر یک دستگاه اتوبوس بود دچار جراحت شد. در عملیات دفاع فلسطینی ها با سنگ علاوه بر این اتوبوس به چهار دستگاه خودروری دیگر نیز خسارت وارد شد.

در همین راستا رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان ارتش این رژیم در منطقه تکوع واقع در جنوب شرق بیت لحم هدف تیراندازی جزئی قرار گرفته اند. به عاملان این تیراندازی اشاره ای نشده است.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد: یک نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته از سوی دو جوان فلسطینی سوار بر خودرو، زیر گرفته شد و به بیمارستان هداسا منتقل شد. این حادثه در منطقه العیسویه در قدس اشغالی رخ داد و در پی وقوع آن، دو جوان فلسطینی بازداشت شدند.

 

کد N25416

وبگردی