آفتاب

ونگر: بازیکنان چلسی از کسب یک امتیاز خوشحال هستند/ داور شرایط خوبی نداشت

ونگر: بازیکنان چلسی از کسب یک امتیاز خوشحال هستند/ داور شرایط خوبی نداشت

سرمربی آرسنال با انتقاد از داور دیدار برابر چلسی می‌گوید بازیکنان چلسی از کسب یک امتیاز برابر آرسنال خوشحال هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرسنال در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به تساوی بدون گل رسید تا همچنان لیورپول صدر‌نشین لیگ برتر انگلیس باشد.

آرسن ونگر پس از تساوی برابر چلسی در نشست خبری خود با انتقاد از داور مسابقه گفت: می دانم چرا بازیکنان چلسی از داور مسابقه تمجید می کنند. داور در این دیدار اصلا شرایط خوبی نداشت. فکر می‌کنم داور یک پنالتی واضح را برای تیم ما نگرفت. البته اگر اشتباه می‌گویم عذر‌خواهی می‌کنم، اما از جایگاهی که من ایستادم آن صحنه پنالتی بود. چلسی به خوبی دفاع کرد و تیم سازماندهی شده‌ای بود و ما را به دردسر انداختند. آنها نگذاشتند تا تیم ما بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. در نیمه نخست بازی عملکرد چندان خوبی از خود نشان ندادیم اما به نظرم در نیمه دوم می‌توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. با این حال من فکر می‌کنم آنها از گرفتن یک امتیاز از این دیدار خوشحال باشند. با این حال من از این یک امتیاز اصلا راضی نیستم.

ونگر ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنان من در این دیدار کمی با استری ظاهر شدند . ما در بازی قبل با 6 گل از منچستر سیتی شکست خورده بودیم و جک ویلشر را نیز به همراه خود نداشتیم، به همین خاطر در این دیدار کمی سردرگم بازی کردیم. در نیمه دوم توانستیم بازی بد خود در نیمه نخست را تاحدودی جبران کنیم اما این برای پیروزی ما کافی نبود. هنوز تیم من استراتژی خوبی برای مقابله با تیم‌های دفاعی ندارد. باید این مشکل را در بازی‌های آینده خود رفع کنیم. بازیکنان ما کمی خسته بودند. ما بازی های زیادی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر داشتیم که باعث شده بود انرژی بازیکنان ما گرفته شود. باید به بازیکنان تیمم استراحت دهم و از بازیکنان جدیدی در بازی آینده خود استفاده کنیم.

سرمربی آرسنال در بازی برابر چلسی هیچ تعویضی انجام نداد. او درباره این موضوع گفت:‌ بازیکنان هجومی زیادی در داخل زمین داشتیم و نمی‌خواستم آنها را تعویض کنم، برای همین ترجیح دادم تا در این دیدار تیمم تعویضی نداشته باشد. من بازیکنانی چون رمزی، روسیچکی، والکات، ژیرو و اوزیل را در زمین مسابقه داشتیم و تیمی هجومی را به میدان فرستاده بودیم.

سرمربی آرسنال درباره این موضوع که بالاخره چه زمانی موفق خواهد شد مورینیو را شکست دهد گفت: این موضوعی است که رسانه‌ها علاقه زیادی به آن دارند و من دوست ندارم درباره آن به صحبت بپردازم.

سرمربی فرانسوی در پایان درباره رقابت برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر گفت: رقابت‌فشرده ای این فصل در لیگ برتر وجود دارد. تیمی این فصل موفق خواهد شد به قهرمانی برسد که ثبات داشته باشد. مهم است که شما در طول فصل با مشکلاتی که دارید چطور برخورد خواهید کرد. بازیکنان من تمام تمرکز خود را به قهرمانی در این فصل لیگ برتر معطوف کرده‌اند. روحیه تیمی ما بسیار بالا است و ما دوست داریم تا بتوانیم این فصل به قهرمانی در لیگ برتر برسیم.

آرسنال در بازی بعدی خود در لیگ برتر پنجشنبه در خانه وستهام به دیدار این تیم خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N24007

وبگردی