آفتاب

300هکتار ازاراضی حریم راه های دیر بوشهر به بیت المال بازگردانده شد

300هکتار ازاراضی حریم راه های دیر بوشهر به بیت المال بازگردانده شد

بوشهر - ایرنا- سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: 300هکتار زمین حریم راه های این شهرستان که توسط افراد مورد تعرض قرار گرفته بود از تصرف آنان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا، حسن زارعی روز شنبه در دیدار فرماندار دیر با کارکنان اداره راه وشهرسازی این شهرستان افزود: فقط دریک پرونده 129هکتار زمین به ارزش 22میلیارد ریال از دست متصرفان خارج شد و به بیت المال بازگشت.

وی اضافه کرد: همچنین 400 پرونده ملکی مردم این شهرستان به کمیسیون ماده 12 ارجاع شده که این آمار درصد بالایی است.

سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان دیر در باره فعالیت های این اداره در سال جاری گفت: امسال تاکنون با هزینه 215میلیون ریال 950 عدد علائم و تابلوهای مختلف در محورهای مواصلاتی شهرستان دیر نصب شده است.

زارعی افزود: درحوزه راهداری وایمنی وترافیک نیز بیش از دو میلیارد و200میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانداردیر نیز گفت: حضور بموقع راهداران در محورهای مواصلاتی این شهرستان در زمان بحران وغیربحران چشمگیر و قابل تقدیراست.

علی بحرانی افزود: شهرستان دیر در محورهای دیربه سمت خورموج، اتوبان سیراف ومحور ساحلی می تواند نقشی بسیارمهم در حمل ونقل وتوسعه شهرستان به حساب آید.

فرمانداردیر در ارتباط با جاده ساحلی دیربه سمت بوشهر گفت: درخصوص توقف عملیات اجرایی این جاده با استاندار جدید بوشهر صحبت شده است وامیدوارم برای از سرگیری این محور اقداماتی انجام شود.

شهرستان دیر با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و دیر ( Dayyer ) بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور است. ک/2

7207/539/679
کد N21352

وبگردی