آفتاب
سید حسن نصرالله- 3:

مقاومت هزینه پیروزی بر رژیم صهیونیستی را می‌دهد/ از قاتلان حقیقی شهدای خود انتقام می گیریم

مقاومت هزینه پیروزی بر رژیم صهیونیستی را می‌دهد/ از قاتلان حقیقی شهدای خود انتقام می گیریم

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهادت حاج حسان اللقیس تاکید کرد: جنگی جهانی با میلیاردها دلار هزینه برای مخدوش کردن وجهه مقاومت و حزب الله در جریان است. رسانه هایی وجود دارند که دروغ گفتن را برای مخدوش کردن وجهه حزب الله در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهادت حاج حسان اللقیس فرمانده شهید حزب الله لبنان اظهار داشت: اولا باید بگویم که حزب الله هزینه پیروزیهای خود بر رژیم صهیونیستی را می دهد.

وی تاکید کرد: در واقع در نتیجه شهادت فرماندهانی همچون حسان اللقیس و بسیاری از حامیان مقاومت ما شاهد پیروزی سال 2000 علیه رژیم صهیونیستی بودیم و در نهایت شاهد پیروزی بزرگ 2006 بودیم که پروژه محافظه کاران جدید در خاورمیانه را شکست داد.

سید حسن نصرالله افزود: دوم اینکه ما هزینه پایبندی همیشگی خود به محور مقاومت و حفظ آمادگی خود در برابر رژیم صهیونیستی را می دهیم. ما فرماندهانی داریم که شب و روز در فکر مقاومت و دفاع در برابر دشمن صهیونیستی هستند که یکی از آنها حاج حسان بود و حاج عماد مغنیه یکی از بزرگان در این زمینه بود.

وی تاکید کرد: اصلی ترین اولویت حزب الله لبنان حاکمیت ملی و حفظ این کشور است و جریان 14 مارس (مسائل داخلی لبنان) آخرین اولویت ما در مسائل است.

سید حسن نصرالله افزود: در واقع ترور حاج حسان در راستای هدف قرار دادن آمادگی و قدرت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود که آنها با این هدف این اقدامات را انجام می دهند. باید توجه داشته باشیم که این فرماندهان در قلب نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و نباید فکر کنیم که ما در نبرد با رژیم صهیونیستی قرار نداریم.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حجم سنگین حملات رسانه ای و روانی علیه مقاومت لبنان اظهار داشت: جنگی جهانی با میلیاردها دلار هزینه برای مخدوش کردن وجهه مقاومت و حزب الله در جریان است. رسانه هایی وجود دارند که دروغ گفتن را برای مخدوش کردن وجهه حزب الله در دستور کار قرار داده اند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: هدف از این جنگ بی رحمانه در واقع از بین بردن ارتباط مقاومت با حامیان خود است.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت ما مقاومت در میدان نبرد است، نه اینکه در صحنه عمومی اقدام به کار کنیم. به همین دلیل ما همواره برای نبرد آماده هستیم.

وی با اشاره به منزلت بالای خانواده های شهدا و حامیان مقاومت اظهار داشت: اما کسانی در صدد ایجاد نارضایتی در بین خانواده های شهدا هستند که به هدف خود نخواهد رسید. هر کسی که از تنش و اختلاف در میان خانواده های شهدای حزب الله سخن می گوید دروغ می گوید.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: شهادت حاج حسان اللقیس توسط رژیم صهیونیستی حادثه ای گذرا نیست و نبرد ما با رژیم صهیونییستی همچنان ادامه دارد. این نبرد از زمان شهادت شیخ راغب حرب تا شهادت عماد مغنیه و حسان اللقیس ادامه دارد و خون آنها هرگز به هدر نمی رود. ما در زمان مناسب از قاتلان حقیقی شهدای خود انتقام می گیریم و آنها دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

کد N20438

وبگردی