آفتاب
منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ مطالبات مردمی است

درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ مطالبات مردمی است

حزب اعتماد ملی، حزبی رسمی و قانونی است و باید در جلسه احزاب با وزیر كشور دعوت شود و در صورت دعوت شدن ما نماینده‌ای را انتخاب و به این جلسه می‌فرستیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: طبیعی است درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ همان مطالبات مردمی است. مردم در انتخابات ۲۴ خرداد به بازشدن فضای سیاسی و پایان انسدادی که در دولت گذشته بوجود آمده بود رأی دادند.

رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت حزب اعتماد ملی گفت: ما هنوز برای مشخص شدن وضعیت حزب اعتماد ملی تصمیمی نگرفته‌ایم و آن را منوط به مشخص شدن وضعیت دبیرکل مان و رفع حصر وی می‌دانیم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دیدارهایی غیررسمی میان اعضای شورای مرکزی حزب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دیدار‌ها دوستانه است و به هیچ شکل، وجه رسمی ندارد و نمی‌توان آن را بعنوان جلسات حزبی قلمداد کرد.
وی در خصوص اینکه آیا حزب اعتماد ملی در جلسه‌ای که وزیر کشور با نمایندگان احزاب خواهد داشت شرکت می‌کند، اظهار داشت: حزب اعتماد ملی، حزبی رسمی و قانونی است و باید در این جلسه دعوت بشود و در صورت دعوت شدن ما نماینده‌ای را انتخاب و به این جلسه می‌فرستیم.
منتجب نیا در پاسخ به این سوال که در صورت شرکت خواست حزب شما چیست، تصریح کرد: طبیعی است درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ همان مطالبات مردمی است. مردم در انتخابات ۲۴ خرداد به بازشدن فضای سیاسی و پایان انسدادی که در دولت گذشته بوجود آمده بود رأی دادند.
وی در ادامه افزود: بازگذاشتن دست احزاب برای فعالیت‌های تشکیلاتی و فراهم آوردن بستری برای فعالیت در محیطی قانونی و همچنین برداشته شدن جوی که در فضای سیاسی حاکم شده است از جمله مطالبات حزب ما خواهد بود.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در صورت برداشته شدن جو امنیتی و بازشدن فضای سیاسی احزاب می‌توانند نظام را برای تحقق اهدافش یاری کنند.

کد N17108

وبگردی