آفتاب

سوآرس: در لیورپول کاپیتان تنها جرارد است

سوآرس: در لیورپول کاپیتان تنها جرارد است

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول از پیروزی ارزشمند آنفیلدی‌ها برابر تاتنهام خوشحال است. او گفت در لیورپول تنها یک کاپیتان وجود دارد و او هم استیون جرارد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیورپول در هفته شانردهم لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 5 بر صفر تاتنهام را در وایت‌هارت‌لین، ورزشگاه خانگی تیم لندنی از پیش رو برداشت تا با 33 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی به رده دوم جدول رده‌بندی بازگردد.

لیورپول در این دیدار استیون جرارد را در اختیار نداشت و این لوئیس سوآرس بود که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. سوآرس در این دیدار هم عملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل هم به ثمر رساند. او پس از پایان بازی گفت: از این پیروزی ارزشمند خارج از خانه خوشحال هستم. در بازی امشب از فرصت‌های خود نهایت استفاده را بردیم و 5 بار دروازه حریف را باز کردیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم با این اقتدار ظاهر شویم و نتایج خوبی را برابر حریفان بزرگ خود کسب کنیم.

سوآرس در دیدار برابر تاتنهام برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی قرمزپوشان آنفیلد را بر بازو بست. او درباره این سوال که چه احساسی از بستن بازوبند کاپیتانی لیورپول داشت، این گونه پاسخ داد: به بازوبند کاپیتانی اهمیت نمی‌دهم؛ چرا که در لیورپول تنها یک نفر کاپیتان و او هم استیون جرارد است. آنچه برای من اهمیت دارد پیروزی و موفقیت لیورپول است. البته باید این را هم بگویم که از بستن این بازوبند خوشحال شدم؛ چرا که لیورپول نمایش بسیار خوبی داشت و خود من هم در این پیروزی سهیم بودم. همواره تلاش می‌کنم تا هر‌ آن چه در توان دارم برای لیورپول صرف کنم. گل زدن در هر دیدار هدف من است و برای رسیدن به آن از جان مایه می‌گذارم با این حال مصلحت تیم را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهم. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم شانس با ما یار باشد و به پیروزی برسیم. در این ماه بازی‌های حساس زیادی پیش رو داریم. باید با تیم‌های بزرگی چون منچسترسیتی و چلسی بازی کنیم. تلاش می‌کنیم تا برابر این دو تیم هم همچون بازی امشب ظاهر شویم.

سوآرس با دو گلی که برابر تاتنهام به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در لیگ جزیره در فصل جاری به عدد 17 رساند تا همچنان در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد. این در حالی است که او چند بازی را هم به خاطر محرومیت از دست داد.

انتهای پیام

کد N16334

وبگردی