آفتاب
روحانی در دیدارِ نمایندگان البرز خبرداد:

تصمیم جدی دولت برای تکمیل پروژه‌های ناتمام/ هدف دولت اجرای قانون و خدمت به مردم است

تصمیم جدی دولت برای تکمیل پروژه‌های ناتمام/ هدف دولت اجرای قانون و خدمت به مردم است

رییس‌جمهور در دیدارِ مجمع نمایندگان استان البرز تصریح کرد: اجرای دقیق قانون، خدمت شایسته به مردم و تلاش در راستای اقدام نسبت به انتظارات مردم از اهداف دولت بوده و همه مسوولان اجرایی کشور باید در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در این نشست، استان البرز را به واسطه همجواری با مرکز کشور، دارای اهمیت برشمرد و گفت: بخش وسیعی از راههای ارتباطی با شمال و غرب کشور از این استان می‌گذرد و برطرف کردن مشکلات ارتباطی و جاده‌ای نه تنها مشکلی از این استان، بلکه یک مشکل ملی را حل خواهد کرد.

[div id='news'] رییس‌جمهور با اشاره به نکاتی که توسط نمایندگان استان البرز درخصوص پروژه‌های ناتمام این استان مطرح شد، گفت: یکی از مشکلات عمده دولت، وجود ۴ هزار پروژه در کشور است که یا شروع نشده و یا نیمه‌کاره باقی مانده‌اند. تأکید ما در دولت بر این است که پروژه‌هایی که بالای ۸۰ درصد آنها اجرا شده و دارای اهمیت هستند، در سال آینده تکمیل شوند.

دکتر روحانی افزود: استان البرز استانی صنعتی، کشاورزی، علمی و فرهنگی است که به لحاظ تازه تأسیس بودن این استان، طبعاً با مشکلاتی مواجه است که به تدریج مسایل این استان از جمله موارد مطرح شده از سوی مجمع نمایندگان، توسط دولت پیگیری خواهد شد.

روحانی با اشاره به اینکه هدف دولت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است، افزود: مجلس و دولت باید در جهت گردش امور در کشور با یکدیگر تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

در این جلسه نمایندگان کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان، برخی مسائل و مشکلات حوزه انتخابی خود را مطرح کردند. 

حمایت از توسعه صنایع در استان البرز، بهره‌گیری از ظرفیت کشاورزی در این استان، توجه به موضوع اشتغالِ جوانان تحصیل‌کرده، فعال کردن واحدهای تولیدی، اتمام پروژه‌های ناتمام آموزشی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، جاده ای، تعریض و توسعه راههای حمل و نقلی استان با توجه به حجم بالای تردد در این جاده‌ها و توجه و رسیدگی به مشکلات روستاها و مسائل فرهنگی در سطح استان از جمله مواردی بود که نمایندگان استان البرز در این جلسه با رئیس جمهور مطرح کردند. 
کد N10860

وبگردی