آفتاب

واکنش کروش به قرعه کشی جام جهانی: من کاملا راضی هستم؛ این قرعه برای ما یک هدیه است

واکنش کروش به قرعه کشی جام جهانی: من کاملا راضی هستم؛ این قرعه برای ما یک هدیه است

کارلوس کروش می گوید با بهترین تیم های دنیا همگروه شدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران درمورد قرعه تیمش در جام جهانی گفت:« افتخار بزرگی است. حالا باید لذت ببریم. ما مقابل بهترین تیم های دنیا بازی خواهیم کرد و این فرصت خوبی برای ماست تا پیشرفت کرده و مبدل به تیم بهتری شویم.»

او در شرایطی این واکنش را نشان داد که پیشتر و قبل از مراسم قرعه کشی گفته بود:« راستش از این می ترسم که تیمم بدون تدارک مناسب به جام جهانی برود. بچه های من الان در شرایطی هستند که اگر با مسی همگروه شویم ، خیلی از آنها به این فکر می کنند که چطور آخر بازی پیراهن مسی را از او بگیرند.»

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران درواکنش جدیدی درمورد قرعه تیمش در جام جهانی گفته:« فوق العاده است. واقعا راضی ام. این قرعه برای ما مثل یک هدیه است. این افتخار بزرگی است که اینجا مقابل تیمهای بزرگ بازی کنیم و به همین خاطر هم هست که اینجا هستیم. ما باید مقابل آرژانتین با مسی بازی کنیم و مقابل نیجریه با تیمی قدرتمند قرار خواهیم گرفت و از این بابت واقعا خوشحالیم.»

 او ادامه داد:«ما تمرکزمان را روی آماده سازی هایمان قرار خواهیم داد. می دانیم که خیلی سخت خواهد بود ولی این هدف و انگیزه ماست. برای برخی تیمها، بحث، بحث هر بازی است ولی در مورد ایران، بحث ،بحث دقیقه است.»

کروش ادامه داد:«  بازیکنان ما به این شرایط آب و هوایی عادت دارند.در هر صورت شرایط همین است و ما قرار نیست بحث کنیم و باید از قوانین اطاعت کنیم. ما اینجا هستیم تا لذت ببریم و شاد باشیم.فکر می کنم که گروه ایتالیا سخت ترین گروه است. الان زمان آن است تا فکر کنیم، آرام باشیم و بهترین تصمیمات را بگیریم 

 

4141

کد N8278

وبگردی