آفتاب

کرانچار:سپاهان تا آخرین لحظه درکورس قهرمانی حضور دارد/تمرکز داشته باشیم استقلال را می بریم

کرانچار:سپاهان تا آخرین لحظه درکورس قهرمانی حضور دارد/تمرکز داشته باشیم استقلال را می بریم

ایسنا نوشت:

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در اهواز به دلیل تعداد بالای محرومانی که داشتیم، نتوانستیم بازی خوبی را به خوبی ارائه کنیم و به تساوی رسیدیم اما در اهواز گام بلندی برداشتیم و نتیجه آن یک هماهنگی بود که الان به آن رسیده‌ایم و ثمره این هماهنگی را در برابر استقلال خواهید دید. ما برای استقلال احترام قائلیم ما به تیم‌مان اعتقاد داریم و به شکلی آماده شدیم تا بازی جذابی را به نمایش بگذاریم. من مطمئنم استقلال هم یک بازی خیلی خوب را ارائه می‌کند. ما اگر تمرکز داشته باشیم می‌توانیم به برد دست پیدا کنیم.

 

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در صورت بارش باران در اصفهان دیدار تیمش برابر استقلال را چطور ارزیابی می‌کند اظهار کرد: اصولا من اعتقاد دارم نباید شرایط بد آب و هوایی تاثیری بر بازی داشته باشد. ما تجربه بازی در زیر باران و برف را داشتیم. بازیکنان ما به شرایط سخت آب و هوایی عادت دارند و آن‌ها قبلا با این شرایط روبه‌رو شده‌اند. البته بارش باران می‌تواند سرعت توپ را کمی کمتر کند و روند کار دو تیم را کندتر کند اما بعید می‌دانم در روند بازی دو تیم خللی وارد کند.

 

سرمربی سپاهان در ادامه افزود: ما در نیم فصل اول اشتباهاتی داشتیم که منجر شد امتیازاتی را از دست بدهیم.در وقفه میان دو نیم فصل، نهایت استفاده را کردیم و در خطوطی که مشکل داشتیم و حریفان از آن عبور می‌کردند دست به ترمیم زدیم. ما فردا از لحاظ تاکتیکی کاملا آماده هستیم و مشکلی وجود ندارد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی برای نیم فصل دوم می‌دهد و اینکه چند درصد از تیم مورد نظرش در نیم فصل جذب شده است عنوان کرد: من خودم انتظار نداشتم که در فصل نقل و انتقالات به این راحتی بتوانیم بازیکن کلیدی جذب کنیم. نه ما و نه تیم‌های دیگر میل نداشتند بازیکنان اصلی‌شان را از دست بدهند. باشگاه ما مکاتبات خوبی داشت و به صورت جدی به دنبال بازیکن بود اما اکثر باشگاه‌ها جواب منفی دادند و برخی اصلا جواب ندادند. تیم‌مان نسبت به نیم فصل اول باتجربه‌تر شده و از سویی دیگر موفق شدیم چند بازیکن جوان را به فوتبال معرفی کنیم. من اعتقاد دارم تا آخرین لحظه برای قهرمانی حضور داریم. هدف ما قهرمانی نیست بلکه هدف ما قرار گرفتن در یکی از رده‌ها‌ی اول تا سوم جدول است تا به لیگ قهرمانان آسیا برویم. فراموش نکنید از هزار امتیازی که به ایران دادند تا چهار سهمیه داشته باشد 25 درصدش برای باشگاه سپاهان است.

 

کرانچار تصریح کرد: امیدی که دارم این است که سوکای و نویدکیا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌شان بتوانند در اواسط دی‌ماه به ما ملحق شوند و از توانایی‌هایشان استفاده کنیم. همچنین در نقل و انتقالات بین‌المللی ما می‌توانیم تیم را باز هم تقویت کنیم. تلاش ما این است تا خودمان را در بین تیم‌های صدر جدولی حفظ کنیم. اگر ما قهرمان هم نشویم همه تلاش‌مان این است که در میان صدر جدولی‌ها باقی بمانیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست مانند نیم فصل اول تیمش برابر تیم های نه چندان قوی امتیازات زیادی از دست دهد اظهار کرد: ما با انگیزه‌ای که برابر رقبای مستقیم‌مان داشتیم امتیازات بازی‌ها را گرفتیم اما در برابر تیم‌های ضعیف، متاسفانه انگیزه بالایی نداشتیم و به راحتی امتیاز از دست دادیم. امیدوارم بازیکنان‌مان الان متوجه شده باشند که در نیم فصل دوم نباید به هیچ وجه امتیاز از دست دهند. چرا که اگر این گونه شود ما با صدر جدول فاصله می‌گیریم. من امیدوارم بازیکنان ما این بی‌انگیزگی را در صندوق گذاشته باشند و در نیم فصل دوم برابر همه حریفان با روحیه جنگاوری بالاتری حاضر شوند چرا که در این حالت اتفاقات تلخ نیم فصل اول دوباره تکرار نمی‌شود.

کرانچار در پایان با تمجید از طرفداران سپاهان اظهار کرد: امیدوارم آن‌ها حمایت لازم را از بازیکنان ما به عمل بیاورند و با تشویق‌های خودشان بتوانند انرژی مضاعفی به بازیکنان‌مان بدهند.

251 41

 

کد N7342

وبگردی