آفتاب

وقف زمین و منزل مسکونی در ایلام

وقف زمین و منزل مسکونی در ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از وقف 700 متر مربع زمین و یک باب منزل مسکونی با نیت استفاده برای شیرخوار گاه و نگهداری کودکان بی سرپرست در این استان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از وقف ۷۰۰ متر مربع زمین و یک باب منزل مسکونی با نیت استفاده برای شیرخوار‌گاه و نگهداری کودکان بی‌سرپرست در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: خانم دکتر زینب میهن دوست استاد دانشگاه یک باب منزل مسکونی به گستره ۲۶۰ مترمربع در ایلام و یک قطعه زمین به مساحت ۷۰۰ مترمربع واقع در شهرستان مهران را وقف کردند.

وی، تصریح کرد: واحد مسکونی به منظور استفاده برای شیرخوارگاه و نگهداری کودکان بی‌سرپرست و زمین جهت ساخت یتیم خانه وقف شده است.

حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: ارزش ریالی منزل مسکونی وقف شده بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: کسانی که نیت اهدای اموال خود را برای کارهای خیر دارند بهتر است از طریق این دستگاه اقدام به وقف اموال خود نموده تا در سال‌های آتی هیچ گونه تعرضی نسبت به اموال وقفی آن‌ها نشود.

وی، خاطرنشان کرد: تنظیم وقف نامه از سوی اوقاف و امور خیریه برای اموال واقفان و خیران، نوعی امنیت خاطر و اجرای نیات اصلی واقف را در پی خواهد داشت.

کد N4969

وبگردی