آفتاب

پیام تسلیت محمدرضا تابش به مناسبت درگذشت دکترمحمد پیرصوفی

پیام تسلیت محمدرضا تابش به مناسبت درگذشت دکترمحمد پیرصوفی

دکترمحمد پیرصوفی به ملکوت اعلی پیوست.

انالله واناالیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش

چه زود و ناگهانی روح برادر ارجمندم، دکترمحمد پیرصوفی از قفس تن جدا شد و به ملکوت اعلی پیوست. فقدان او که سرمایه ارزشمندی برای منابع طبیعی و محیط زیست کشور بود و از فعالین و حامیان پاکباخته و مدافعین صادق، پرکار، مخلص و بی ادعای  این عرصه، ضایعه ای سنگین  و باور نکردنی است.

انسان شریفی که با سرمایه علم و دانش و دین و بهره وافر از فرهنگ و ادبیات، همه توان خویش را عاشقانه و بدون هیچ توقع مادی و مدیریتی در مجامع علمی، پژوهشی و هم در کسوت معاونت و دبیر اتاق فکر سازمان پارکهای تهران به کار گرفت تا جنگلها و درختان و طبیعت شاداب و سرحال بمانند و علم و فرهنگ و مذهب  نقش تاثیرگذار خویش را در صیانت از این عرصه های حیاتی تمدن ساز و توسعه محور به خوبی ایفا کنند. افسوس و صدافسوس که او دیگر در میان ما نیست اما راه و مرام و منش خالصانه اش می تواند الگوی علمی و مدیریتی خوبی باشد تا طبیعت و محیط زیست را از تهدیدها و تخریبها مصون بخشد.

این ضایعه جبران ناپذیر را به همه دوستداران علم و فضیلت و پاسداران طبیعت، خانواده ارجمند آن مرحوم، دانشگاهیان، دانشجویان و پژوهشگران و همکارانش تسلیت عرض می نمایم و صبر و اجر بازماندگان و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

محمدرضا تابش

۹۹/۳/۱۴
کد N2410437

وبگردی