آفتاب

گروه های جهادی برای آبرسانی به غیزانیه گسیل شدند

گروه های جهادی برای آبرسانی به غیزانیه گسیل شدند

بعد از درگیری های خونین مردم در غیزانیه خوزستان به خاطر تامین آب اشامیدنی سالم، نیروهای جهادی به سمت این منطقه روانه شدند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری آفتاب مردم غیزانیه با وعده های دولت جهت تامین آب آشامیدنی ساکت نشدند اما زمانی که نیروهای جهادی به سمت این منطقه رفتند دست از اعتراض برداشته و منتظر رسدن آب سالم به خانه هایشان هستند.

در درگیری های چند روز اخیر در غیزانیه که به مجروح شدن چندین هموطن انجامید امام جمعه اهواز جهت عذر خواهی از مردم مظلوم این منطقه به آنجا رفت و ضمن ابراز همدردی قول مساعدت جهت رفع این مشکل را داد.

دولت تدبیر و امید که برای رای آوردن قول رفع مشکلات این منطقه را داده بود نتوانست برای مردم این منطقه کاری انجام دهد و هم اکنون اهواز و برخی از شهر های دیگر خوزستان با مشکلات عدیده ای از جمله آب آشامیدنی ، هوای سالم، فاضلاب و... مواجه است.

زمانی دولت مشکل آب خوردن مردم را نیز به برجام گره زده بود حال مردم خشمگین این منطقه وقتی دیدند بعد از ۳ سال برجام نتوانست اب آشامیدنی انان را حل کنند دست به اعتراض زدند که با ورود نیروهای جهادی آرام گرفتند.

مردم غيزانيه آرام شده‌اند. فكر نكنيد دل‌خوشند به وعده دولتی‌ها برای حل مشكل آب. اين وعده‌ها را ۳سال است می‌شنوند. آرام گرفته‌اند،‌چون گروه‌های جهادی مثل گروه جهادی شهدای مدافع حرم اين روزها دارند بی‌سروصدا آبرسانی به روستاهای غيزانيه را انجام می‌دهند.

جهادی‌ها باز وسط ميدان هستند.
کد N2408945

وبگردی