آفتاب

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

در حالی که شما در حال تلاش برای فهمیدن چگونگی به دست آوردن فالوور در اینستاگرام هستید ، یکی از مهمترین اقداماتی که می توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید ، بهینه کردن اکانت اینستاگرام می باشد. بیوگرافی اینستاگرام خود را به عنوان “صفحه اصلی” برای اکانت خود تصور کنید.

بدون داشتن بیو ، کپشن تصاویر ، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب ، افراد چگونه می توانند بفهمند که این اکانت متعلق به برند شما است؟ به نظر عجیب می رسد ، اما بسیاری از شرکت ها قسمت بیو خود را پر نمی کنند یا از آن برای لینک دادن به صفحه وب سایت خود استفاده نمی کنند !! این موضوع می تواند به هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما کمک می کند ، بنابراین بهینه سازی حساب کاربری ضروری است.

حساب کاربری اینستاگرام خود را بهینه کنید


برای بهینه کردن حساب کاربری خود اگر مطمئن نیستید که باید به کجا لینک دهید ، صفحات بازاریابی یا کالایی را که مربوط به کلمات کلیدی خاص ، هشتگ یا کمپین هایی در حساب اینستاگرام شما می باشد را امتحان کنید. لینک دادن به صفحه اصلی شما خوب است ، اما چرا هنگام انتقال از بیوگرافی خود به یک سایت ، تجربه منسجم به کاربران نمی دهیم؟
علاوه بر این ، نام کاربری خود را در حد امکان جستجو کنید. اگر نام کسب و کار شما طولانی است ، آن را کوتاه کنید تا مخاطبان بتوانند آن را تشخیص دهند. اعداد یا کاراکترهای خاصی را به نام کاربری خود اضافه نکنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام به طور مرتب محتوا تولید و پست کنید


بدترین کاری که می توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود انجام دهید ، ارسال نامنظم مطالب می باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که تعداد کاربران مناسبی شما را دنبال می کنند ،اگر به طور منظم محتوایی پست نکنید به احتمال زیاد فراموش می کنند که اصلا شما را فالوو کرده اند !!
برای مقابله با این موضوع ، به یک برنامه پست کردن منظم پای بند باشید. به طور معمول ، مارک ها نباید بیش از چند بار در روز پست منتشر کنند ، اما باید سعی کنید به طور منظم این کار صورت گیرد. روزانه تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام به این شبکه اجتماعی وارد می شوند ، بنابراین برای افزایش فالوور اینستاگرام خود ، سعی کنید برنامه منظمی داشته باشید.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته معمولا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر می باشد و معمولا در این بازه زمانی افراد بیشتری به اینستاگرام سر می زنند که می تواند به لایک بیشتر و حتی کامنت بیشتر منجر شود. داشتن برنامه انتشار منظم به شما کمک می کند تا یک تجربه مداوم را برای فالوورهای خود ایجاد کنید و به آنها در شناخت برند خود کمک کنید.

محتوایی مورد علاقه فالوورهایتان را بیشتر پست کنید


شما باید یاد بگیرید فالوورهای شما ما به محتوای شما علاقه مند باشند. به سرعت در اینستاگرام خواهید فهمید که برخی از مطالب عملکرد بهتری نسبت به بقیه مطالب دارند. به همین دلیل آزمایش و آزمون و خطا بسیار مهم می باشد.
این که آیا کدام فیلترها ، کپشن ها ، انواع محتوا یا زمان ارسال مناسب تر می باشد و حتی کوچکترین جزئیات هم می تواند تفاوت ایجاد کند. با تعدادی آزمون و خطا می توانید از این موضوع به نحو احسن استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید تجزیه و تحلیل پیشرفته تر و بهتری داشته باشید، برند شما باید روی ابزارهای تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. این امر باعث می شود ردیابی ، محک و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام برای شما آسان تر شود.
با تجزیه و تحلیل فیلترها ، کپشن ها و موارد دیگر به استراتژی محتوایی مخصوص به خود دست پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، سعی کنید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید ، اما هوشمندانه است که یادداشت هایی را در مورد آنچه که انجام می دهند یادداشت برداری و امتحان کنید.

آموزش و تبلیغات!


به یاد داشته باشید همیشه آموزش را جدی بگیرید. قبل از انجام هر کاری از جمله بازاریابی علم آن را کسب کنید. و بعد از آن توسط شرکت تبلیغات اینترنتی مانند سپنته تبلیغات هدفمند را شروع کنید!

خرید فالوور اینستاگرام


دلایل زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد. به 4 دلیل مهم که چرا باید به دنبال خرید فالوور اینستاگرام باشید می پردازیم.
محبوبیت: خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش دسترسی ، بازدید و محبوبیت بیشتر شما می شود. اگر تعداد خوبی از دنبال کننده داشته باشید ، پست های شما بیشتر در صفحه اکسپلور نشان داده می شود. پست های شما تعامل و بازدید های بیشتری دریافت می کنند.
قابلیت اطمینان: وقتی تعداد خوبی از فالوورهای اینستاگرام داشته باشید ، پروفایل شما اصیل تر و ایمن تر دیده می شود. در بیشتر موارد ، افراد تمایل دارند از پروفایل هایی پیروی کنند که دارای تعداد بالایی از فالوور ها و بازدید هستند.
تعامل بیشتر: فالوورهای بیشتر سعی می کنند که میزان دستیابی و تعامل با شما را به طور طبیعی افزایش دهند.
دسترسی: همه افراد یا شرکت ها می خواهند به افراد بیشتری برسند. اگر می خواهید در اینستاگرام به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، پست های شما باید در صفحه اکسپلور دیده شود. قالوورهای بیشتر به شما کمک می کنند تا به اکسپلور دسترسی بیشتری داشته باشید و همچنین به طور طبیعی شاهد افزایش فالوور اینستاگرام باشید.

برنامه ارسال پست های اینستاگرام را به طور حرفه ایی مدیریت کنید


در حالی که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است تا به کاربران محتوایی را که بیشتر دوست دارند نشان دهد ، ارسال پست در مواقع مناسب ، هنوز هم می تواند پست های شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد.
نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی برای مدیریت پست های اینستاگرام وجود دارند که می تواننددر انتخاب زمان مناسب پست کردن به شما کمک کنند که در نتیجه باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود.
با برنامه ریزی مطالب از قبل ، کل تیم شما می تواند کارآمدتر ، برنامه ها پیش ببرد. همیشه می توانید از قبل مطالب را تهیه کنید و با ابزار برنامه ریزی اینستاگرام ، مخاطبان خود را در تعامل داشته باشید.



کد N2408072

وبگردی