آفتاب

انبارلویی: از فرصت فضای مجازی برای بیان آرمان قدس استفاده شود

انبارلویی: از فرصت فضای مجازی برای بیان آرمان قدس استفاده شود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: گروه ها و احزاب از فرصت فضای مجازی برای رساندن پیام روز قدس به دنیا استفاده کنند.



محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن آرمان روز قدس، اظهار کرد: به دلیل شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در الحاق   بخشی از کرانه باختری رود اردن به سرزمینی های اشغالی، میزان نفرت از این رژیم بیشتر از گذشته شده است و مردم در روز قدس، نفرت خود را به هر نحو ابراز خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به شرایط متفاوت روز قدس امسال به دلیل بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در شهرهایی که وضعیت آنها سفید اعلام شده است، برای برگزاری مراسم روز قدس با در نظر گرفتن تاکیدات ستاد مقابله با کرونا مشکلی وجود ندارد و برای سایر شهرها هم ملاحظاتی در نظر گرفته شده است.به هر حال امسال یک روز قدس متفاوتی در ابراز نفرت از رژیم صهیونیستی خواهیم داشت.


این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد:اگر امسال در فضای واقعی محدودیت های وجود دارد،باید از فرصت فضای مجازی برای رساندن پیام روز قدس استفاده کرد و گروه ها و احزاب باید با تهیه کلیپ،صوت و تصویر پیام روز قدس را به دنیا اعلام کنند.

انبارلویی با بیان اینکه امسال اولین روز قدس پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار  می‌شود، تصریح کرد: اسماعیل هنیه در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت که وی در راه قدس شهید شد. من معتقدم مراسم روز قدس در کشورهای اسلامی هم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شده و خطبا و رهبران طرفدار آرمان قدس، از شهید سلیمانی و راه و هدف او و آرمان آزادی قدس بیشتر خواهند گفت.
کد N2402166

وبگردی