آفتاب
از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد؛

جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی

جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی از طریق ویدئو کنفرانس در نشست با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در مورد موارد مطرح شده در نشست با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی گفت: در این جلسه که با تدریس ۴ نفر از اساتید برگزار شد، در خصوص روش های انجام آزمایش های دوپینگ از جمله روش های اطلاع ورزشکار از انجام آزمایش، چگونگی حضور آن ها در اتاق کنترل دوپینگ و همچنین نحوه انجام آزمایشات، توضیحاتی لازم داده شد.

وی گفت: در این جلسه در مورد نحوه انجام آزمایشات دوپینگ با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطالبی عنوان و بر انجام آزمایشات با رعایت پروتکل های ورزشی، بهداشتی، تاکید شد.

پورسعید اظهار داشت: در ادامه سوالاتی در مورد روند کاری فدراسیون کشتی در مورد آزمایشات دوپینگ به عمل آمد و مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از فعالیت های فدراسیون کشتی در این زمینه رضایت داشتند و ضمن حمایت از این حرکت فدراسیون کشتی در خصوص کارهای آموزشی و انجام آزمایشات بیشتر تأکید داشتند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفتند که اگر روندی که فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ پیش گرفته است، ادامه داشته باشد، این امید می رود که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم ما نیز کمتر شود.
کد N2401531

وبگردی