آفتاب

به راحتی می توان مانع ریزش سنگ نما و حوادث ناشی از آن شد!

به راحتی می توان مانع ریزش سنگ نما و حوادث ناشی از آن شد!

ریزش سنگ نمای ساختمان ممکن است در هر بنایی اتفاق بیفتد. عوامل متعددی در این قضیه تاثیر می گذارند. خسارات مالی و جانی بر اثر ریزش سنگ نما بسیار زیاد است و متاسفانه این اتفاق بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید تکرار می شود. در این مقاله راهکاری برای این مسئله معرفی می شود.

یک روز صبح که مشغول خواندن صفحه حوادث روزنامه هستید، خواندن خبر کشته شدن جوانی در شهر تهران بر اثر ریزش سنگ نما شما را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند ذهن شما را مدت ها با این خبر ناگوار درگیر نماید. به احتمال زیاد هر بار که از نزدیکی یک ساختمان زیبا و بلند رد می شوید، نگاهی به سنگ های نما خواهید انداخت و یاد این اتفاق می افتید. به احتمال زیاد کمی فاصله از ساختمان ها بگیرید تا این اتفاق برای شما تکرار نشود. زمانی که خودرو خود را پارک میکنید، اطراف را نگاه می کنید تا احتمال آسیب به خودرو خود را بررسی کرده باشید. شاید با خود بگویید که اتفاق بوده است، تکرار نمی شود یا این که احتمال تکرار آن بسیار پایین است. اما اگر باز هم به خواندن صفحه حوادث روزنامه ها ادامه دهید، خواهید دید که خسارات مالی و جانی بر اثر ریزش سنگ نما بسیار زیاد است و متاسفانه این اتفاق بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید تکرار می شود. مسئولیت ریزش سنگ نما با چه کسی است؟ راه چاره چیست؟ آیا نمی توان از این اتفاق جلوگیری کرد؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله پاسخ داده می شود.






حادثه بر اثر ریزش سنگ نما
مسئولیت ریزش سنگ نما با چه کسی است؟

اگر ریزش سنگ نما باعث خسارات مالی و جانی شود، مسئولیت آن با چه کسی است؟ جالب است بدانید از آن جایی که نمای ساختمان در دسته دارایی های مشترک تمامی مالکین قرار می گیرد، مسئولیت ریزش نمای ساختمان بر عهده تمامی مالکین است. اگر می خواهید با خیال راحت و آرامش به هنگام وزش باد، باران و حتی در روز های آفتابی نگران خسارات جانی و مالی ناشی از این قضیه نباشید، ضرورت دارد حتما نسبت به محکم سازی سنگ های نمای ساختمان خود اقدام کنید. جلوگیری از ریزش سنگ نما، به راحتی و با هزینه معقولی در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

کدام نماها دچار ریزش می شود؟
ریزش سنگ نمای ساختمان ممکن است در هر بنایی اتفاق بیفتد. عوامل متعددی در این قضیه تاثیر می گذارند. کیفیت اولیه نصب سنگ نما، آب و هوا، گذر زمان می تواند باعث این اتفاق شود. برای مثال رطوبت یکی از عواملی است که می تواند به مرور زمان باعث لق شدن و ریزش سنگ نما شود. وزش بادهای تند متوالی و پی در پی نیز می توانند در گذر زمان سبب این رویداد شوند. ممکن است لق شدن و ریزش سنگ نما برای شما مشهود باشد یا ممکن است اصلا متوجه آن نشوید. بهتر است برای اطمینان از متخصصان بخواهید تا موضوع را بررسی و بهترین راهکار را برای مقابله با آن ارائه نمایند.




ریزش سنگ نما

محکم کردن و جلوگیری از ریزش سنگ نما

ریزش سنگ نما می تواند خسارات مالی و جانی به همراه داشته و ظاهر ساختمان شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به راحتی می توانید با کمک مراکز متخصص ارائه دهنده انواع خدمات نما، نسبت به محکم کردن و جلوگیری از ریزش سنگ نما و جلوگیری از ریزش آن اقدام نمایید. این کار با پیچ و رولپلاک کردن بسیار سریع و راحت قابل انجام است. پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما برای محکم کردن آن برای انواع نما همچون تراورتن، رومی، مرمر و ... قابل انجام است. برای انواع نما رولپلاک های مخصوص وجود دارد. با هر نمایی حتی برای نماهای شیشه ای، بدون محدودیت می توانید از این روش برای محکم کردن استفاده کنید. این فرایند، ظاهر ساختمان شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد و می توانید با حفظ زیبایی نما، از امنیت حاصل بهره مند شوید. در صورتی که تصمیم به این کار گرفته اید، حتما از مراکز حرفه ای و معتبر بخواهید تا نسبت به محکم کردن بنای شما اقدام نمایید. کارایی این روش بسیار وابسته به تخصص و تجربه است. مراکز بی تجربه ممکن است علاوه بر تخریب ظاهر ساختمان، آسیب به سنگ های نما، قادر به تامین استحکام لازم و به تبع آن امنیت لازم نباشند.

زمان و هزینه محکم کردن سنگ نما
زمان، هزینه محکم کردن و جلوگیری از ریزش سنگ نما به عوامل مختلفی بستگی دارد. بلندی و وسعت ساختمان ، نوع بنا و نوع طراحی بنا، میزان لق بودن سنگ نما و عملیات مورد نیاز از جمله مواردی است که می تواند زمان و هزینه لازم را تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال نمای رومی نیاز به ظرافت بیشتری دارد و به همین دلیل هزینه محکم کردن آن معمولا بیشتر است. این کار ممکن است با داربست یا بدون داربست و با طناب انجام شود. بسته به شرایط بنا، در این خصوص تصمیم گیری می شود. در صورت ضرورت استفاده از داربست، ممکن است متحمل هزینه بیشتری شوید.





زمان و هزینه محکم کردن سنگ نما

معرفی یک مرکز معتبر برای محکم کردن و جلوگیری از ریزش نمای ساختمان

شرکت جهان فرود با سال ها تجربه و با بکارگیری نیروی متخصص در تهران و کرج خدمات محکم کردن نمای ساختمان و جلوگیری از ریزش سنگ نما را ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت https://pichorolpelaknama.com/ چند نمونه از کار این گروه را بازدید نمایید. گروه جهان فرود خدمات محکم کردن نمای ساختمان را با نصب داربست یا بدون داربست و با طناب نیز ارائه می نماید که بسته به شرایط در این خصوص تصمیم گیری می شود. این شرکت، محکم کردن بنای ساختمان را با انواع رولپلاک ها و با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و مصالح انجام می دهد. استفاده از پیچ گالوانیزه و بتونه هم رنگ در اولویت این شرکت است. ضمانت خدمات از جمله مزیت های شرکت جهان فرود است. همچنین تمامی نیروهای جهان فرود، به هنگام کار تحت پوشش بیمه هستند و شما می توانید با اطمینان خاطر از این مجموعه خدمات بگیرید. شما می توانید با تهیه تصویر از زوایای مختلف بنای مورد نظر، از مشاوره های تخصصی این گروه بهره مند شده و از هزینه انجام خدمات محکم کردن بنا مطلع شوید البته در برخی موارد ممکن است نیاز به بازدید بنا از نزدیک وجود داشته باشد.

همچنین سایر خدمات نما از جمله آب بندی، تمیز کردن و شست و شوی نما، به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای با نازلترین قیمت توسط این گروه ارائه می شود.




نماهای زیبا که باید برای امنیت بیشتر محکم شوند

کد N2401050

وبگردی