آفتاب

«سینما ماشین»؛ از تمدید تا درخواست

«سینما ماشین»؛ از تمدید تا درخواست

«سینما ‌ماشین» تکنیک منسوخ شده سینما رفتن که حالا با شیوع کرونا دوباره احیا شده است این روزها رونق دوباره گرفته است.

«سینما ماشین» از روز جمعه ۱۲ اردیبهشت کار خود را با نمایش فیلم سینمایی خروج در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد آغاز  کرد و با گذشت نزدیک به یک هفته همچنان با استقبال مردم روبه رو است.


این طرح سینمایی با مشارکت سازمان هنری رسانه ای اوج، موسسه سینمایی نورتابان و با حمایت شرکت نفت بهران هر شب در ۲ سانس تحت تدابیر بهداشتی و با مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است.


بنا بر تازه‌ترین اخبار و با توجه به استقبال مخاطبان، اکران تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان خروج در «سینما ماشین» تا شب قدر دوشنبه ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.


اما فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی که عنوان دومین فیلم اکران آنلاین را به خود اختصاص داده است نیز درخواست اکران در صف اکران «سینما ماشین» قرار گرفته است.


مرتضی شایسته مدیر شرکت پخش هدایت فیلم عنوان کرده که در نظر دارند برای فیلم طلا اکران «سینما ماشین» داشته باشند.


وی گفته که ما در نظر داریم برای طلا اکران «سینما ماشین» هم داشته باشیم، ولی نکته‌ای که در این نوع نمایش وجود دارد این است که باید قیمت بلیت‌هایش معقول باشد چون اگر گران شود، ممکن است کسی استقبالی نکند.


تهیه‌کننده فیلم سینمایی طلا این را هم گفته که در اکران «سینما ماشین» هم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و خیال صاحبان فیلم از قاچاق نشدنش راحت باشد.


بلیت فیلم سینمایی خروج در «سینما ماشین» در سایت سینما تیکت به فروش می‌رسد.


کد N2393068

وبگردی