آفتاب

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات در گوگل چیست؟

کلمه AD یاآگهی پیش از آدرس سایت به این معناست که وبسایت مورد نظر از خدمات تبلیغات گوگل استفاده کرده است.

شاید شما هم با این اصطلاح مواجه شده باشید؛ تبلیغات در گوگل! اما تبلیغات در گوگل چیست و اساسا چگونه می توان در گوگل تبلیغ کرد. احتمالا زمان جستجوی عبارات مختلف در گوگل، با لینک هایی مواجه شده اید که در ابتدای خود، کلمه AD را دارند و یا اگر زبان مرورگر شما فارسی باشد عبارت آگهی را قبل از آدرس و یا لینک سایت ها دیده اید.

کلمه AD یاآگهی پیش از آدرس سایت به این معناست که وبسایت مورد نظر از خدمات تبلیغات گوگل استفاده کرده است.


امروزه با توجه به رشد و نفوذ اینترنت کمتر کسی را می توان یافت که پیش از خرید یا سفارش کالا یا خدمات مورد نظر خود در اینترنت راجع به آن جستجو و بررسی نکند. همانطور که می دانید گوگل پر کاربردترین و محبوب ترین موتور جستجو است و حتی گاها به جای عبارت جستجو کردن از عبارت گوگل کردن استفاده می شود.

با توجه به این مسائل می توان دریافت که قرار گرفتن در نتایج ابتدایی گوگل چه میزان اهمیت دارد. اما آیا صرفا با داشتن یک وبسایت می توان در بین نتایج برتر گوگل حضور داشت؟ آیا می توان از این روش برای جذب مشتری استفاده کرد؟ پاسخ به سوال اول بلی است و متاسفانه پاسخ سوال دوم خیر می باشد.


بررسی ها و همچنین تجربه شخصی خود شما نشانگر این مطلب است که در صورتی می توان از طریق گوگل مشتری جذب کرد که سایت شما در صفحه اول گوگل حضور داشته باشد. اما چگونه می توان سایت خود را به جایگاهی رساند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟ برای این کار دو راه حل وجود دارد.

روش اول این است که  سایت را با انجام فعالیت مداوم از طریق سئو کردن در طولانی مدت (به عنوان مثال حداقل 8 ماه)، به صفحه اول گوگل آورد. در روش سئو (بهینه سازی سایت) فرآیندی انجام می پذیرد که طی آن اعتبار وبسایت نزد گوگل افزایش پیدا می کند.

دومین روش استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز است. گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که ظرف مدت حداکثر چند ساعت به صفحه اول گوگل بروید و با ورود کاربران و مشتریان به سایتتان به کسب وکار خود رونق بدهید و سود مالی قابل توجهی به دست بیاورید.

برای انجام تبلیغ در گوگل باید ابتدا به ساخت اکانت گوگل ادوردز بپردازید. در طی مرحله ساخت اکانت کلیه تنظیمات مربوط به کمپین های تبلیغاتی اعم از جدول زمانبندی نمایش تبلیغ، بودجه بندی تبلیغات، کلمات کلیدی مورد نظر، اطلاعات کارت بانکی پرداخت و... صورت می پذیرد.

پس از اینکه اکانت ساخته و تنظیم شد، نوبت شارژ اکانت گوگل ادوردز به میزان مورد نظر است. شارژ اکانت با استفاده از کارت بانکی اختصاص داده شده با اکانت انجام می شود.

برای انجام این کار باید دارای یک حساب بین المللی باشید. مساله ای که وجود دارد این است که به دلیل تحریم های اعمال شده بر کشور عزیزمان ایران، دسترسی به این حساب ها بسیار سخت و در مواقعی غیر ممکن است.

مجموعه تاپ ادورت با داشتن حساب های معتبر بین المللی مسئولیت این کار را به عهده گرفته و به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران فعالیت می کند. شما می توانید جهت راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود در صفحه اول گوگل برای کسب و کار خود و دریافت مشاوره با این شرکت تماس بگیرید تا در عرض چند ساعت کسب و کار خود را در صفحه اول پر جستجوترین موتور جستجوی جهان، یعنی گوگل ببینید.


تاپ ادورت اکانت های گوگل ادوردز را در دو شکل اختصاصی و مدیریتی ارائه می دهد. در صورتی که با نحوه انجام صحیح و اصولی تبلیغات در گوگل و ساخت کمپین های تبلیغاتی آشنا هستید می توانید با خریداری اکانت اختصاصی تبلیغ خود را آغاز کنید.

اکانت های مدیریتی بیشتر مورد استفاده اشخاصی قرار می گیرد که آشنایی با ادوردز نداشته و سابقه استفاده از آن را ندارند، در اینصورت مشاوران تاپ ادورت با در دست گرفتن مدیریت اکانت تبلیغاتی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و اصولی ترین حالت انجام تبلیغ، وبسایت شما را به صفحه اول گوگل خواهند رساند.

در صورت تمایل به یادگیری ادوردز نیز می توانید از مقالات و ویدئوهای آموزش گوگل ادوردز استفاده کنید.

لازم به ذکر است تاپ ادورت، ساخت اکانت ادوردز را به صورت رایگان برای مشتریان خود انجام می دهد. شما برای داشتن اکانت هزینه ای پرداخت نمی کنید و تنها معادل ریالی مبلغ شارژ را پرداخت می کنید.

هم چنین تاپ ادورت با ارائه دسترسی مستقیم به اکانت برای تمامی مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمام تراکنش های مالی از جمله شارژ انجام شده به درستی و بر بستری شفاف انجام می شود.
کد N2385896

وبگردی