آفتاب

معرفی برای خرید گل و گیاه آپارتمانی مخصوص

معرفی برای خرید گل و گیاه آپارتمانی مخصوص

تقریبا همه ی افرادی که در یک محیط کاری کار می کنند با اینکه گل، فضای کاری را زیبا تر می کند و انرژی کارمندان را بیشتر می کند موافق هستند.

علاوه بر محیط کار در آپارتمان نیز گیاه های آپاتمانی بسیار زیبایی می بخشد. پس شما می توانید برای آپارتمان خود گل مخصوص آپارتمان تهیه کنید و محیط را زیبا تر و پز انرژی تر کنید. در ادامه شما را با انوع گیاه آپارتمانی آشنا می کنیم که نگهداری از آنها سخت نیست و معمولا گیاه مخصوص آپارتمان هستند.


انواع گیاه های آپارتمانی


پوتوس


یکی از گیاهانی که برای ادارات و آپارتمان های کم نور بسیار مناسب است گیاه پوتوس است. این گیاه آپارتمانی در برابر نور کم مقاوم است و خراب نمی شود. جالب است بدانید که این گیاه مخصوص آپارتمان یا اداره قدرت تصفیه کننده ی بالایی دارند و آلودگی هوا را تصفیه می کنند.

پوتوس آفتاب مستقبم را نمی خواهد و نیم سایه را ترجیح می دهد البته در سایه این گل ها کمی تغییر رنگ می دهند. توجه داشته باشید که این گیاه آپارتمانی را  در معرض مستقیم نور آفتاب قرار ندهید و برای آبیاری اجازه دهید خاک آن خشک شود، سپس آبیاری کنید. زیره ی گلدان را به طور منظم برسی کنید. دقت داشته باشید که آبیاری زیاد این گیاه را زرد می کند. توجه داشته باشید که بعد از خرید گل آپارتمانی بایستی طریقه ی نگهداری آن را نیز بدانید زیرا هر گل باید در شرایط خاصی نگهداری شود

گندمی یا سنجاقی


این گیاه بسیار ارزان است و همین طور رشد سریعی دارد. این گیاه برای افرادی که اطلاعات زیادی درباره ی نگهداری گیاهان ندارند، بسیار مناسب است. شما می توانید از این گیاه به عنوان گیاه مخصوص آپارتمان استفاده کنید.

به دلیل اینکه برگ های این گل آویزان می شود در سبد هایی آویزی زیبا تر هستند. شما خیلی راحت می توانید با خرید گل آپارتمانی به خانه ی خود را زیبا تر کنید.

بهترین محل برای نگهداری این گل مخصوص آپارتمان نزدیک پنجره است. این کار باعث می شود که از تابش مستقیم نور خورشید به گیاه جلوگیری شود. شما می توانید این گیاه مخصوص آپارتمان را در حیاط در کنار دیگر گل ها و در سایه نگهداری کنید.


توجه داشته باشید که آفتاب مستقیم در تابستان موجب می شود که برگ های این گیاه زرد شود. بهترین مکان در داخل خانه کنار پنجره است.

برگ انجیری


آب و هوای مناسب برای این گل آب و هوای گرم و مرطوب است. این گل خود را با تغییرات دمای آب و هوایی وقف می دهد و برای افرادی که مبتدی هستند بسیار مناسب است.

این گل مخصوص آپارتمان ها است و بهترین مکانی که می توانید از آن نگهداری کنید. نزدیک پنجره با نور غیر مستقیم است. نور آفتاب برای این گل بسیار مناسب است.

شما می توانید خیلی را حت از طریق سایت https://vipshop.flower به صورت اینترنتی هر نوع گل و گیاهی سفارش دهید.

این گیاه مخصوص آپارتمان بر اثر آبیاری بیش از اندازه خشک می شود و همین طور در فاصله ی بین آبیاری ها خاک گل حتما باید خشک یاشد. بنابراین بعد از خرید گل آپارتمانی برگ انجیری برای آبیاری آن برنامه ریزی کنید تا زیادی به آن آب ندهید.


برگ بیدی


این گل به صورت علفی و خزنده است. این گل مخصوص آپارتمان  و بانک ها و کارخانجات هستند. این گل به صورت آویز بوده است و محیط دفتر و خانه ی شما را زیبا تر می کند. این گل نیاز به نور متوسط دارد. از این گیاهان نمی توان برای تاج گل مراسم استفاده کرد بنابراین شما نمی توانید برای خرید تاج گل اینترنتی برای مراسم ترحیم از این گل ها سفارش دهید.

بهتر است با خرید گل آپارتمانی مورد نظر خود منزل خود را زیبا تر کنید. بهتر است در خرید تاج گل اینترنتی برای مراسم ترحیم از این برگ ها سفارش ندهید، البته که تاج گل ها و گل هایی که می توان برای آن استفاده کرد موجود است ولی به خواسته ی مشتریان نیز احترام قائل هستند و هر گلی که بخواهند در صورت امکان حتما در تاج گل به کار میبرند.

برگ های این گیاه به شکل بیضی هستند و همین طور نوکشان تیز است. در برگ های آن لکه های نقره ای و بنفش وجود دارد. این گیاه در مکانی که نور کافی وجود ندارد به رنگ سبز در می آید.

برای تکثیر این گیاه بهتر است از ساقه های دراز و منحرف آن استفاده شود. این گیاه مخصوص آپارتمان در گلدان های بزرگ بسیار زیبا هستند و با برگ هایشان آن را می پوشانند.

برگ بیدی به نور قوی و کافی نیاز دارد و از نوری که در وسط روز به طور مستقیم مخصوصا از پشت شیشه به شدت بیزار است. این گیاه در صورتی که در معرض نور کم باشد تغییر شکل می دهد و دراز و بی قواره می شود. این گیاه نیز مانند دیگر گیاهان باید در بین آبیاری خاکش خشک باشد.
کد N2379462

وبگردی